1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Last van instabiel internet van Ziggo?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Hammar, 8 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb last met een veel te lage snelheid, had eerst 1mbit down, nu nog maar 300k.
    dit lijkt sinds de overname te zijn.
     
  2. Er is geen "overname" of wijziging aan de hardware geweest in noordholland. Als je nu een slechte snelheid hebt is dat vermoedelijk een storing in jouw gebied of lokaal met je modemsignaal. Je moet de helpdesk bellen en je modemsignaal laten bekijken.
     
  3. Jij moet bij de Ziggo helpdesk gaan werken, daar vertellen ze ook IEDEREEN die belt met klachten deze ONZIN!!!!

    Gewoon lekker makkelijk al je verantwoordelijkheden afschuiven en de mensen na belachelijk lange wachttijden met een kluitje in het riet sturen.
    Ze kunnen daar beter een antwoordmachine neerzetten.

    "voor verbindingsproblemen mét een router druk op 1"
    "voor verbindingsproblemen zónder router druk op 2"

    #1: het ligt aan uw router
    #2: het ligt aan uw netwerkinstellingen.

    Mijn internet is nog nooit zo instabiel geweest sinds de overgang van Casema naar Ziggo. Ze zijn gewoon vreselijk aan het klooien omdat ze het allemaal niet aankunnen. Een product op de markt zetten waar de infrastuctuur helemaal niet op berekend is. Daar had het oude Casema namelijk ook al last van toen het begon met kabelinternet aan te bieden. Toen het eindelijk stabiel draaide begint het gedonder van voor afaan!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2008
  4. Hij zal daar wel werken, kletst net als die helpdesk sukkels die een briefje oplezen ,met als begin zin "staan uw instellingen goed". daar ga je dan. Het hele traject aflopen, terwijl er niets is veranderd. ik werd het zat na vele telefoontjes en ben overgegaan op adsl van telfort



     
  5. En als hij daar al werkt mag hij hopen dat ie mij niet aan de lijn krijgt :mrgreen: want dan heb ik nog wat te vertellen......
    Gisterenavond weer uren naar een knipperend online lampje zitten kijken (2622AL Delft). Modem en router vele malen herstart! Helpdesk kwam ik niet doorheen, heb me eigen eerst 3* door dat lamme keuze menu heen gewerkt (werd er steeds uitgekwakt) om de 4* keer (19.00u) doorverbonden te worden met een van de medewerkers met de mededeling dat de gem. wachttijd ca.15 min. bedroeg.....lol! Dus geen internet; geen storingsmelding op website; geen helpdesk!! Heb me buik vol van Ziggo :sad: en beraad me op de toekomst!!

    Grtz.
     
  6. Ook andere helpdesks zullen keurig beginnen bij de huisinstallatie.

    Dit zegt niet dat het perse daarin moet zitten, maar zoals ieder probleem zul je dingen moeten uitsluiten...

    Je kan ook vragen eerst het modem uit te lezen, zullen de meeste medewerkers met plezier voor je doen, echter als die er normaal bij staat zal je toch echt verder moeten kijken...

    Dit heeft ook nog een andere belangrijke reden, namelijk een monteur kost erg veel geld, als die dus altijd als eerste op pad zou moeten om eerst alles van nu Ziggo uit te sluiten, dan wil ik niet weten wat voor prijs een dergelijk abonnment met die service zou gaan kosten!

    Overigens kan je ook daar zelf om vragen, echter als dan het probleem toch bij je zelf blijkt te zitten, zal de kans op een rekening voor de voor niks op pad gestuurde monteur zeer waarschijnlijk ook uit je eigen portemonnee moeten komen.

    Bovenstaande van Cees is de simpele waarheid!
    De mensen in in elk geval Multikabelgebied hebben als ze een storing ervaren dus geen storing welke op wat voor mogelijkheid dan ook te maken kan hebben met de fusie.
    Andere gebieden heb ik geen weet van eventuele aanpassingen...
     
  7. vreemd 5 jaar multikabel geen probleem en sinds ziggo alleen maar traagheid en andere problemen

     
  8. Dat kan altijd, ook toen het Multikabel was waren klanten waarbij dingen fout gingen. Helaas ontkomt niet iedereen daar aan, hoe hard er ook wordt gewerkt dat tot een minimum te beperken.

    Ik mag dan wel medewerker zijn, maar helaas heb ik zelf ook eens mogen ervaren in dat schuitje te zitten...
     
  9. Excuus als ik jullie niet goed behandeld heb :roll: maar ik hoop dat jullie ook respect hebben voor mijn antwoorden zoals ik die heb voor jullie antwoorden... I only try to help :)

    Buiten een andere DNS server is er echt niets aangepast in het netwerk. Mocht je problemen hebben kan dit natuurlijk vele oorzaken hebben, maar de oorzaak is in ieder geval niet de fusie.

    @ FunZip
    Een knipperend online lampje is wel degelijk een netwerk probleem. Het modem kan zich niet aanmelden op het netwerk van Ziggo. Het resetten van je router heeft dan ook vrij weinig nut. Bellen met Ziggo zal de oplossing moeten zijn...
     
  10. Naast de verbindingsproblemen is dit een nog veel groter probleem!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina