1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abbo wijzigen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door tuupje32, 8 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo beste mensen,

    Een paar dagen geleden hebben wij per internet een abbo wijziging doorgegeven aan Ziggo,we zijn namelijk van internet Z1 naar internet Z3 gegaan.
    Nu is mijn vraag,hoe lang duurt zon abbo wijziging voordat deze is doorgevoerd?
    Volgens mij is het toch alleen maar een kwestie van een knopje omzetten of zoiets,vind het dus nog lang duren voordat we de nieuwe snelheid hebben.
    Als iemand een ruwe tijds schatting heeft van hoe lang zo iets duurt,horen wij dat graag.:wink:
    Heb ook al geprobeerd het modem te resetten,maar dat mocht ook niet baten.

    Groetjes!
     
  2. Zou meestal, als hij correct in het systeem terecht komt, tot 48 uur moeten/mogen duren. PM me je klantnr anders eens, zal ik even kijken hoe het er voor staat.
     

  3. Ik heb geprobeerd je een pm te sturen maar het bericht komt terug,dus dat schiet ook niet op.
    Ondertussen hebben we wel nog steeds niet de nieuwe snelheid die we nu al bijna 6 dagen geleden hebben aangevraagd,duurt allemaal te lang naar mijn idee.:roll:
     
  4. Hoe bedoel je PM komt terug ?
    Dat zou niet moeten kunnen als je een Persoonlijk Bericht via het forum stuurt. Wat voor melding zie je?
     
  5. Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben, dat een wijziging de maand erop in gaat. Of dit nu op de site van Ziggo was of die van @Home?
     
  6. Nou heel simpel,ik heb zoals door de ziggo medewerker werd gevraagd hem geprobeerd een pm te sturen,maar ik kreeg het berichtje gewoon terug in mn eigen inbox,het was dus helemaal niet verstuurd.:roll:
     
  7. Vreemd want het forum stuurt nooit PB mail terug. Heb je wel op zijn naam geklikt en dan gekozen om een persoonlijk bericht te sturen? Anders moet je dan nog een keer proberen, want ik denk dat er iets misgegaan is.
     
  8. Hi!

    Dan zal die box vol gezeten hebben. Mijn box zit dat bijvoorbeeld regelmatig. Heeft Cees pas opgehoogd overigens, waarvoor dank.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina