1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wel of géén monteur?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Palabra, 7 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In het volgende artikel van gisteren 6 okt 2008 http://www.hifi.nl/nieuws/40128/Ziggo:_HD_Recorder_en_TV_On_Demand.html
    las ik onder meer "Als actie zal Ziggo tijdelijk een gratis montage door een monteur aan haar nieuwe klanten bieden."

    Betekent dit dat ik als bestaande Ziggo klant géén monteur krijg. Of krijgt iedereen voor wie Interactieve TV nieuw is deze monteur aangeboden?
     
  2. Dit geldt voor iedereen met een nieuwe Interactieve decoder. Bij vervolgafspraken (bijvoorbeeld een storing) worden echter wel kosten in rekening gebracht op het moment dat bijvoorbeeld een kabel los zit en de monteur voor niets is gekomen.

     
  3. Bedankt voor het snelle antwoord. Wordt er automatisch contact opgenomen om een afspraak te maken met de monteur?

     
  4. Voor een afspraak zul je wel even telefonisch contact moeten opnemen met de helpdesk. Het is zeg maar de bedoeling dat je het toch eerst even zelf probeert en als dit niet zullen telefonisch een aantal stappen worden doorgenomen. Als dan nog itv/vod niet werkt kan er een afspraak (indien nodig) worden gemaakt met een monteur.

    Er is een kans dat de collega niet helemaal op de hoogte is van video on demand. Eventueel maakt deze dan een terugbelafspraak of wordt je doorverbonden met een collega.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina