1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

smtp.casema.nl werkt niet

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Jan Smit, 7 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. dude het gaat er voor een gebruiker toch om dat zijn mail niet werkt? of het nu de dns is of wat dan ook

    DE MAIL WERKT NIET:roll:
     
  2. Hi Jan,

    Ja probleem is duidelijk. Even checken waar en welke DNS server met dit (verkeerde) antwoord komt.

    Bedankt voor je hulp zover.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Ik zie helemaal geen nameservers staan, wel DNS derver 212.54.40.25 en 212.54.35.25
     
  4. Hi!

    'DUDE' ?? Als je me niet normaal en met respect kunt aanspreken dan maar niet. Wat jij wil. Ik ben niet je homey ofzo.

    De mail werkt niet, de mailserver werkt wel, we weten ook wat de issue is, en dat gaat men oplossen. Niet dankzij jouw briljante postings overigens want die hebben niets bijgedragen.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Hi!

    Dank! Dat zijn ze.

    DNS = Domain Name Server = nameserver :-)

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Je schijnt niet te willen snappen dat iemand aan het proberen is de oplossing van de storing te zoeken, daarvoor heeft hij bepaalde gegevens nodig waarom het mis gaat. Daarvoor moet hij de DNS gegevens hebben.

    Blijkbaar wil jij niet dat het opgelost wordt ????
     
  7. Ja, inderdaad de mail werkt niet. Het is dus de bedoeling om dit zo snel mogelijk op te lossen.

    Raymond heeft hier de kennis én mogelijkheden voor. Echter, hij kan geen aanpassingen doen zo lang hij niet weet wat het probleem is of waar het vandaan komt. Vandaar dat Raymond Jan Smit vriendelijk verzocht om een aantal zaken na te lopen, zodat het probleem vervolgens z.s.m. verholpen zou kunnen gaan worden. Geen enkel probleem lijkt mij.

    Ik zie dus ook niet in waarom jij als spuit elf hier tegenin moet gaan. Hoogst ongepast en van een zeer laag niveau. Je lijkt wel een puber van 15 die zijn zin door wilt drammen. Grow up, 'dude'.
     
  8. Weet niet of je iets veranderd hebt. Maar hier werkt het (op dit moment) weer. Kan weer e-mails versturen.

    Denk het wel. Want smtp.casema.nl was hier eerst: 213.51.130.46
    en is nu 213.51.146.40

    Bedankt. :pompom:
     
  9. Hi!

    Yups. Is aangepast met dank aan de gebruikers die WEL op een normale manier input konden en wilde leveren.

    Als het nu nog ergens niet werkt is het een kwestie van PC restarten.
    Maar zou ook zonder restart gewoon weer moeten gaan werken zo.

    Of, je gebruikt andere nameservers dan die van Casema/Ziggo... Dan kan het zijn dat je langer moet wachten (TTL van de zone).

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina