1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

internetsnelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door action, 6 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Geen paniek mocht de snelheid niet goed zijn dan
    moet je dit even bijhouden hoeveel dagen en
    en dit laten berekenen bij je volgende abonnenmentskosten.

    Je gaat immers een overeenkomst aan met Ziggo over
    bepaalde diensten die ze gaan leveren aan jou ,
    doen ze dit echter niet of gedeeltelijk dan is
    er spraken van wanprestatie omdat ze hun afspraken
    niet nakomen.
     
  2. Valt tegen hoor, op een te lage snelheid wordt geen restitutie verleend.

    @action: sinds maandag al eens je modem gereset, en zo ja, heeft dat verbetering gegeven?
     

  3. Ok weet niet hoe dit met Ziggo zit maar onder Casema
    kon dit wel als je klachten had langer dan 2 weken .
    valt trouwens onder consumentenrecht en ik denk
    als ze hun afspraken niet nakomen heb je
    recht om een gedeelte terug te krijgen.


    action:
    Je kunt ook je overzicht van de snelheid mailen
    naar de helpdesk zo kunnen ze kijken of de
    snelheid wel overeenkomt met jouw gegevens
     
  4. ik heb nu als het goed is alles in 1 extra en ik heb onderstaande snelheden.
    Ik kom niet eens aan de 12.000 die normaal zijn bij dit pakket en het zou verhoogd worden of zijn naar 16.000 en 3.000?

    [​IMG]

    Ook heb ik mails gestuurd naar Ziggo met de vraag wanneer dit gebeurd want dan weet ik met andere gebruikers waar we aan toe zijn.
    Helaas geen antwoord gehad en de bij de helpdesk kom ik er niet door.
    Iemand een zinnig antwoord voor mij en vele andere gebruikers?

    alvast bedankt Paul
     
  5. Het is toch blijven hameren op niet goed geld terug , en wat
    betreft de helpdesk ja dat blijft een probleem bij Ziggo.
    Bel je echter de bestellijn dan bellen je ze gratis terug
    binnen 30 sec maar dit is alleen om je bestelling
    te plaatsen voor een Ziggo product dus dat geeft wel
    aan waar hier de prioriteit ligt bij Ziggo.:rolleyes:
     
  6. En wat heb je dan besteld?
     
  7. 1 cola en een pizza :mrgreen:
     
  8. nog geen verhoging

    Hoi,

    Vanmorgen modem van de stroom af 10 minuten gewacht en weer aangezet. daarna test gedaan met speedtest.net met onderstaande uitslagen.

    [​IMG]

    Postcode gebied 9981. Is de migratie nog niet afgerond?

    mvg Lutjemac
     
  9. Dit is het antwoord wat ik van Ziggo vandaag kreeg op de vraag wanneer de snelheden van alles in 1 pakketten worden aangepast.

    Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.

    De aangepaste snelheden zijn momenteel nog niet actief. Deze snelheden worden actief per 1 december.

    Met vriendelijke groet,

    L. Paes.
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    Dus dat duurt nog even, wel de nota`s in de gaten houden want daar gaan wij dus ook vanaf december dan voor betalen.:wink:

    mvgr Paul
     
  10. alles in1 pakket

    ook de snelheid van mijn internet is nog steeds de zelfde als voorheen bij @Home ik heb ook nog steeds niet de beloofde 8000kbit/s die bij het alles in 1 plus pakket zou horen !! :confused:

    Groetjes uit Heerlen Z.Limburg:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina