1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Dcb-h360r

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door sg1, 6 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dcb-h360r defect?

    Hallo allemaal,
    ik heb sinds zo'n 1.5 jaar een Samsung DCB-H360R ontvanger in bezit. Toen ik een paar weken geleden voor mijn vakantie de stroomstekkers lostrok is er denk ik iets verkeerd gegaan met mijn ontvanger. Hij stond op het moment van loskoppelen van de stroom in standby mode. Nu als ik hem aanzet, knipperen het HD lampje tegelijk met het rode lampje die je ziet als je de afstand bediening gebruikt. Stroom eraf en erop geeft hetzelfde effect. Echt balen dit, want ik denk dat hier weinig aan te doen is? Kan hem in ieder geval niet aanzetten met afstandbediening of op het apparaat zelf. (Ook met/zonder smartcard geprobeerd). Iemand enig idee? Kan ook niet veel info op internet vinden.
    Is hij echt overleden, en moet ik toch maar naar een Humax IRHD 5000C kijken? :)
    Bedankt.
     
  2. Dat wat ik zou voorstellen heb je al geprobeerd, dus op dat vlak kan ik je helaas niet helpen.
    Ik kan alleen zeggen dat ik mijn Samsung HD al behoorlijk vaak van de stroom heb gehaald terwijl deze in Stand-by stond en dit tot nog toe altijd goed gegaan is.

    Of je moet gaan kijken naar de Humax is je eigen keuze, zou ook voor de HD-PVR kunnen gaan mits je in het Casema gebied zit, of wachten tot hj in jou gebied beschikbaar komt.
    Maar wat je ook kunt doen is terug naar de winkel waar je de Samsung gekocht hebt en daar reclameren.
    Van een decoder mag je immers er vanuit gaan dat deze het technisch langer hoort te doen dan 1,5 jaar. (Europees / Nederlands recht systeem spreekt niet over een harde grens van 1 jaar garantie). Dit levert je een hoop moeite en tramelant maar behoort wel goedkoper te zijn. Gratis hoeft de reparatie / vervanging niet te zijn, maar het hoort wel heel wat goedkoper te zijn dan de volledige nieuwprijs, maar nog maals het is de vraag of je al die moeite en trammelant wil nemen.
     
  3. Bedankt voor je reactie. Ik ga Samsung eens emailen en kijken of ik iets kan loskrijgen. :cool:
     
  4. Heeft Samsung overigens geen support email adres? Hun email formulier bevat een fout zodat ik niet online een email kan versturen...
     
  5. Ik verwacht dat Samsung je zo wie zo gaat terug verwijzen naar het aankoop adres, dus wellicht daar aankloppen.
     
  6. Je kan Samsung ook bellen.

    Maar ook ik zou teruggaan naar de dealer waar hij gekocht is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina