1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

is er iemand die WEL gebruik kan maken van de TV-THEEK ?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door wesley bakker, 6 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. keesv1: bedankt, ik hoop dat kitaro hier ook nog bivakkeert (of infje). ik zou er graag gebruik van maken (vooral mijn jongens, die willen bassie en adriaan wel graag zien!)
     
  2. Stuur mij een pb met je naw gegevens en ik kijk het voor je na.
     
  3. - Mijn retourpad is aanwezig (uitzending gemist werkt ook)
    - Mijn STB is ook geprovisioned, 2e scherm geeft GEACTIVEERD met een geldig ip.

    Ik heb dus thuis dus alles goed staan. Maar TV Theek werk nog steeds niet. Ik heb hier al MEEEEEEEERDERE malen over gebeld, alleen ze zeggen steeds hetzelfde: "ow... het staat nog helemaal niet aan, ik zal het aanzetten en binnen 48 uur werkt het"

    Nou mooi niet dus. Hopelijk kan iemand met verstand van zaken het voor me nakijken want er moet nu eindelijk iets in de administratie van ziggo veranderen zodat het gewoon werkt bij mij.

    Ik heb mijn gegevens al eens een keer gestuurd (2x zelfs) maar nooit meer wat over gehoord... nog maar een keertje proberen?
     
  4. inmiddels na veel extra inspanning van Kitaro1 werkt TV-Theek bij mij!!!

    De kwaliteit van de films is ook veel beter dan die van uitzending gemist. Daarbij zie je duidelijk blokjes enzo vanwege zware compressie en lage resolutie, maar de films uit TV-Theek lijken meer op dvd kwaliteit.

    Ik ben weer tevreden :)

    EDIT:
    Het lijkt er zelfs sterk op dat de documentaires in HD formaat zijn! Best cool, VOD in HD!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2008
  5. Gisteren alles voor het eerst aangesloten en programma gemist en tv-theek werken beide.
    Echter bij tv-theek werkt het maar voor een paar programma's :!:
     
  6. Bij mij werkt het nog niet, op de een of andere manier wordt de registratie niet voltooid. Klantnummer etc kan ik invoeren maar als ik op volgende klik gebeurt er niets.

    Groet,

    Daniel
     
  7. Als je op volgende klikt, dan duurt het even voordat er een reactie komt. Hoelang heb je gewacht?
     
  8. Lang, todat ik een foutmelding kreeg. Iets van dat de server niet kon worden bereikt.

    Groet,
    Daniel
     
  9. Doorgaans moet je het een paar maal proberen voordat het lukt. Stuur mij in ieder geval je klantnummer via een pb, dan controleer ik of dat klopt met onze gegevens.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina