1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

is er iemand die WEL gebruik kan maken van de TV-THEEK ?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door wesley bakker, 6 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. is er iemand die wel gebruik kan maken van de TV-Theek ?

    Ik heb de decoder nu een maand, en nog steeds geen gebruik kunnen maken van de TV-THEEK.
    Ik krijg de melding dat ik me moet aanmelden via een telefoonnnummer ( zoals bijna iedereen op dit forum)

    Dat heb ik meedere keren gedaan, zowel via de website, als via de klantenservice.

    Wil iemand hier een berichtje zetten als ze wel gebruik kunnen maken van deze dienst ?
    want ik heb nog niemand gelezen die het wel kan gebruiken.

    Op die manier is de gratis proef periode wel heel snel voorbij !
     
  2. Ik vroeg me dit ook al sterk af.

    Bij mij werkt het in ieder geval NIET.

    Ik heb al meeeerdere malen een half uur aan de lijn gehangen met de helpdesk en mij is meeeerdere malen beloofd dat ze het aan zouden zetten, maar het heeft nog nooit gewerkt, en elke keer als ik opnieuw bel weten ze nergens meer van, echt vermoeiend dus die hoop heb ik opgegeven.

    uitzending gemist daarentegen werkte al gelijk na aansluiten.

    Maar ik pleit wel voor DUIDELIJKHEID. Als ze nou gewoon op een website de status neerzetten, en gewoon eerlijk zijn als het nog niet werkt, KAN ik daar nog mee leven, maar dan verdoe ik mijn tijd niet met bellen naar de helpdesk en valse beloftes!
     
  3. Hier werkt het wel op 3 decoders. Het duurde echter hier ook even tot dat gelukt was. De bestellingen moeten namelijk helemaal verwerkt zijn voordat de pakketten werken. En hier zit helaas enige vertraging in bij sommige klanten

    Met paulluap heb ik nog geprobeerd via een omweg de producten actief te krijgen maar dit is nog niet gelukt. Vandaag ben ik met een collega bezig geweest dit op een andere decoder ook te testen maar helaas zonder resultaat. Ik zal de komende dagen nog een aantal opties uitproberen. Als dit niet helpt zullen we helaas moeten wachten tot de bestelling (wat per klant verschilt) verwerkt is.
     
  4. Bij mij werken zowel uitzendinggemist als tv-theek nog niet. Ik zie wel de catalogus en de gedetailleerde programma-informatie, maar de "button" om AFSPELEN te starten komt niet in beeld. Signaal is prima en er zijn geen foutmeldingen.

    Monteurs zijn langsgeweest en hebben alles aangepast en doorgemeten. Onze Ziggo vrienden op dit forum (via persoonlijke berichten) hebben het ook nog niet kunnen oplossen: Kitaro is er vanaf 2 maanden geleden bij betrokken geweest en sinds een week probeert Infje het, tot nu toe zonder resultaat.

    Wat ik vooral vreemd vind is dat nog niet eens een oorzaak kon worden vastgesteld: ligt het aan de abonnementsgegevens bij Ziggo, software in de decoder, netwerkverbinding, ...??? En dat ik bij mijn weten de enige ben met dit specifieke probleem.
     
  5. :no: ga nou niet reageren als het bij jou niet werkt.
    De vraagstelling van Wesley was juist of het bij iemand WEL werkt
     
  6. Dit klopt Marioh. Ik ben bezig voor jou het probleem op te lossen. De acties die ik echter invoer in het systeem willen helaas nog niet doorlopen.
     
  7. misschien wel een klein beetje offtopic, maar bij mij werkt uitzending gemist wel, de overige VOD diensten nog steeds niet. net zoals zovelen 4/5 keer aangemeld en de laatste keer kreeg ik te horen dat de 'gratis proefperiode' tot zeker december zou duren ivm deze storingen. ik zou net als paulluap ook wel een centraal punt willen zien wanneer iets net en hopelijk wel gaat werken dan hoef je niet de hele tijd de technische dienst (die de boel hopelijk aan het oplossen is) te storen! dit gebruikersforum is nog de beste plaats om eea te vinden maar ik weet niet of iedereen exact dezelfde problemen heeft (ik heb de cisco nu ruim een maand maar alleen uitzending gemist werkt).
     
  8. TV-theek en Prog Gemist

    De TV-theek en Prog Gemist services werken in oud Casema gebied.
    Er zijn een aantal redenen waarom dit bij een klant thuis niet zou kunnen werken:
    - Retourpad is niet aanwezig. Als je het installatie pakket correct aansluit dan zul je retourpad actief zijn waardoor de STB terug kan communiceren met het Ziggo netwerk en VOD servers via de DOCSIS modem.
    - Geen rechten om TV-theek en/of Prog Gemist assets te bekijken. Als je na het installeren van de STB contact met Ziggo opneemt om geauthoriseerd te geraken voor de VOD services dan zul je alle assets moeten kunnen bekijken.
    - De STB is niet geprovisioned. Via het 2e scherm van het Menu/Instellingen/Info menu kun je de Provisioning status, MAC adressen en IP adressen van de STB uitlezen. Als deze niet op Gereed staat met IP adressen van 10.x.x.x dan kun je niet communiceren met de VOD servers.
     
  9. @ support:

    bedankt voor de reactie! ik heb de boel door de casema monteur (was de eerste keer dat ie het deed!) laten installeren en na een reboot deed programma gemist het gelijk. het aanmelden van de VOD services zal waarschijnlijk het probleem zijn, niemand bij de helpdesk weet waar ik het over heb! uiteindelijk iemand gesproken die me aangaf dat eea binnen een week (inmiddels een kleine maand geleden) geregeld zou zijn maar ik heb het maar opgegeven... misschien weet iemand een emailadres/servicenummer voor VOD zodat ik in ieder geval kan checken of de boel juist staat. ik zal sowieso de STB instellingen checken. bedankt, bakk5685
     
  10. Bij mij werkt alles, zowel uitzending gemist als de videotheek. Ik heb zelfs een schriftelijke bevestiging gehad van ziggo.

    2 maanden aangegeven aan een ziggomedewerker hier op dit forum (kitaro) over problemen en die heeft het voor mij in orde gemaakt. Keurig!

    Kees
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina