1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

weer problemen bij UITZENDING GEMIST ?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door wesley bakker, 6 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. storing

    @support,

    je hebt gelijk, sorry voor de onduidelijke info. Ik heb gisteren een monteur gehad van ziggo die bij mij telefonie en internet kwam installeren (zette een kastje neer en was weg). na jouw opmerkingen ben ik verder gaan kijken (VOD werkte van geen kant meer en bij de instellingen gaf de cisco aan dat ik installatie van vod opnieuw moest proberen. hij blijft nu al hangen bij provisioning status: opnieuw proberen en hij initialiseert de kabelmodem niet! heeft iemand aub een idee???

    alvast bedankt voor het helpen
     

  2. Hoe is alles precies aangesloten? En heb je een wandcontactdoos met 1 of 2 gaten?
     
  3. dag infje, zoals opgegeven door ziggo, eea is aangesloten door de monteur (en vervangen door wcd met 1 gat)
     

  4. Het kan nog altijd zijn dat de monteur toch een foutje heeft gemaakt. Vanaf de wcd gaat de kabel dus naar de versterker en daar staan zowel de Cisco en het modem op aangesloten?

    Heb je al geprobeerd de Cisco even van het stroom te halen en daarna nogmaals de installatie voor interactieve tv te starten? En welke foutcode staat er precies vermeld?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina