1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

probleem met het ontvangen van mail

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Borghuis, 5 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is niet helemaal hetzelfde. Ik krijg HELEMAAL niets, en is niet hetzelfde als mensen die mondjesmaat wat krijgen. In jouw eerdere post werd niet specifiek het mailprobleem omschreven. Nu wel.
     
  2. Hi!

    Wat voor mails mis je precies? Heb je daar voorbeelden van? Dat kunnen we vermoedelijk zo nakijken als dat echt zo is.

    Private message me eventueel wat gegevens.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Hi!

    Dat is een andere issue dus heb ik inderdaad het adres gevraagd en daar kijken we even naar ondertussen.

    Storing wist ik van hoor. Maar is dus iets anders.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. E-mail storing?

    Dag allen,

    Ik ben blij dat er eindelijk iets bekend is vanuit Ziggo zelf. Ik kan sinds gisteren mijn mail niet ontvangen. Het online oplosprogramma werkt niet op een Apple daarom toch maar naar de helpdesk gebeld. Na een aantal keer, (werd er steeds uit geknald), eindelijk vanochtend iemand live aan de telefoon om vervolgens volkomen teleurgesteld het gesprek maar te beeindigen.

    De medewerker gaf mij aan dat er geen probleem was en dat het aan mijn spamfilter zou liggen. Ik heb hem verteld dat dit niet kon kloppen omdat ik niets aan mijn instellingen gewijzigd had. Na nog een paar onzinoplossingen kwam de ultieme reactie: ik moest mijn hoofdaccount maar verwijderen en opnieuw installeren.

    Als ik dat gedaan zou hebben zou ik al mijn postbussen met inhoud kwijt zijn geweest wat voor mij een ramp zou zijn.

    Ik hoop dat de Ziggo helpdesk in de toekomst wat transparanter zal worden in het aangeven van problemen en dat in het bijzonder meer expertise zal komen betreffende apple programma's als mail.

    grtn,,

    Job
     
  5. Job, ik denk dat wij hetzelfde probleem hebben. Sinds gisteren komt er bij mij ook niets door.
     
  6. E mail storing en traag internet

    Nou Molly,

    dan nu maar hopen dat zij er snel iets aan gaan doen. Ik heb trouwens ook al een aantal weken een merkbare vertraging bij het internetten. Het duurt te lang om naar een site te surfen, net of je door een barriere heen moet. Als je een maal op een site zit kan je daar snel doorheen klikken maar naar een nieuwe site geeft weer hetzelfde probleem.

    Ik kan alleen snel naar een HTTP server, dat gaat zonder problemen.

    Heb jij hier toevallig ook last van?

    Job
     
  7. Nee, dat is geen enkel probleem (meer). Het was tot vorige week wel zo dat pagina's soms niet meteen wilden laden. Maar dat is inmiddels verholpen.
     
  8. mailstoring

    na 2 dagen geen mail te hebben kunnen ontvangen of versturen werkt het hier in zwolle weer
     
  9. De POP en SMTP instellingen zouden gewijzigd kunnen worden in pop.home.nl resp. smtp.ziggo.nl
     
  10. Dan hoop ik dat het in regio midden ook aan de gang komt, want ik lees net het volgende nieuwe bericht op de Ziggo site:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina