1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht word niet serieus genomen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jack-2007, 5 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, en weer een klacht over Ziggo waar ik Sicko van wordt.
    Je belt de helpdesk ('Call center', 'helpdesk', wat een eufemismen! Het is een ordinaire firewall om klagende klanten zo lang mogelijk op afstand te houden. )

    Twee weken geleden, (jawel 2 weken !) heb ik een storing doorgegeven m.b.t. mijn download snelheid. Mutsje aan de telefoon zei dat ik de modem moest resetten tijdens het gesprek, tja, dan stopt de telefoon ook he ?

    Die maandag of dinsdag erop zou ik worden teruggebeld, na een week begon ik al wortel te schieten.... Even gebeld, en doodleuk te horen krijgen dat ze het te druk hebben, pats verbinding verbroken !

    Service jongens !!!!

    Via de website maar een formulier gestuurd met de klacht, mijn wortels worden steeds langer !

    SERVICE JONGENS !!!

    Onderhand ben ik bezig een brief op te stellen dat ik mijn geld terug wil, want met een powerbundel nauwelijks 200 kbs halen is ronduit treurig.
    Ook ben ik voornemens over te stappen naar ADSL, ok, je hebt minder snelheid, maar dat kost lang niet zo veel als SLECHT internet van Ziggo !
    Uiteraard mag Ziggo de aansluiting gaan betalen, want ze blijven in gebreke !

    Als ik komende week niets hoor neem ik contact op met Kassa en de Consumentenbond om dit Ziggo Circus eens aan te laten pakken.

    Ja, ik ben boos, heel boos omdat ik als klant aan de kant wordt geschopt !

    Het had Multikabel moeten blijven, toen wist men wat Service en Klantvriendelijkheid was.

    Ik zal maar niet vragen of er meer klachten zijn, want ik weet al dat ze er zijn.
     
  2. alles komt goed. ( ben jij perfect in het leven?, ook een ander betaald jouw salaris.)

    :censored:
     
  3. Ik betaal dik geld voor die handel dus ik mag er ook wat voor terug verwachten. Net zoals mijn baas die mijn salaris betaald verwacht hij een bepaalde prestatie.

    Voor die bijna 80 euro per maand verwacht ik wel een stuk klantvriendelijkheid. Zoals ik nu behandeld wordt hoort het absoluut niet !
     
  4. In plaats van een afwachtende houding aan te nemen zou je wellicht zelf alvast even op onderzoek uit kunnen gaan om op die manier het probleem makkelijker op te lossen te maken.

    Welke internet snelheid haal je als je de computer rechtstreeks (zonder router) op het modem aansluit, modem reset, computer opstart in veilige modus en vervolgens een speedtest doet op speedtest.net?
     
  5. Tijdens mijn eerste gesprek is er druk getest.

    Met of zonder router blijft het probleem.
    Ook in veilige modus blijf het probleem.
    Zelfs een geheel nieuwe installatie gedraaid van Windows, zo minimaal mogelijk, nog steeds bagger.

    Mijn snelheid varieert van minimaal 200 KBs tot 700 KBs.

    Dus afwachtend ben ik niet geweest.
     
  6. En weet je ook wat er vervolgens voor vervolg acties zijn gedaan? Doorgezet naar technische afdeling? Monteur?
     
  7. Ja, zoiets zei die vrouw wel.

    Ik werd in de wacht gezet omdat ze haar senior wilde spreken, daarna kreeg ik de belofte dat ze me terug zouden bellen.
    Dat is dus niet gelukt.

    Na een week geprobeerd te bellen, ik kwam er niet door.

    Dus toen contact gezocht via een meldings formulier, kreeg ik een automatisch antwoord op (afgelopen maandag) met de mededeling dat ze zo snel mogelijk contact op zouden nemen.

    Nu net weer contact gehad, als het goed is komt er nu een monteur.

    Heb ik na twee weken geen recht op reductie ?
     
  8. Restitutie doen ze niet moeilijk om , je moet dan wel even een klacht indienen...
    verder krijge je pas restitutie als het probleem is verholpen, want dan kan immers ook pas worden gezien welke schade de klant werkelijk heeft geleden...
     
  9. Deze ellende duurt nu al 3 weken, en ik kom vaak niet boven de 3000 kbps uit. (hoor minstens 12000 te halen !)
    Monteur is geweest, nieuwe modem.
    Wederom getest met en zonder router, en nog steeds de zelfde problemen.

    Uit pure wanhoop maar een laptop direct op de modem aangesloten, nog steeds een knudde signaal.

    Als de monteur het al niet meer weet, wat kan Ziggo er dan nog aan doen ?

    Een kennis van mij heeft dit probleem veel langer gehad, en die werd alleen maar aan het lijntje gehouden. 5 modems en even zoveel ingelerde vrije middagen heeft hij de overstap gemaakt naar een andere provider.

    Ik kan niet eens meer online gamen, alleen nog wat lullig internetten.

    Ik denk er hard over om over te stappen als dit zo blijft.
    Want als ik elke maand de volle mep moet betalen en het probleem wordt niet opgelost kan ik dus fluiten naar mijn geld ?

    Ik wacht het nog 2 weken af en dan stap ik naar de consumentenbond en kassa om het onder de aandacht te brengen. Uiteraard zet ik dan alle incasso's van Ziggo stop.
     
  10. je bedoelt 'betaalT'
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina