1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

2 vragen aan Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door BertK!, 5 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. OkiDoki..:wink:
     
  2. Zoals beloofd mijn bevindingen over de Spamfilter..

    Werkt goed..
    Er was alleen 1 mail verdwenen maar dit lag niet aan Ziggo.
     
  3. Hi!

    Bedankt voor de terug koppeling!

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Ja, ik zou graag alle meel (en niet om brood te bakken) willen ontvangen. Heb zelf spamassassin draaien op m'n gentoo router en daarmee kan ik prima bepalen wat wel of niet spam is en wil eigenlijk die keuze niet overlaten aan m'n ISP. Dus zou ik graag naast de keuze van 'Zeer licht' in het spamfilter ook graag de keuze 'Uitschakelen' zien verschijnen.

    Gert.
     
  5. Hi!

    Zal je opmerking bij product development neerleggen. Wellicht kan de gebruikers vereniging dit ook meenemen in het overleg. Cees?

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Sterker nog. Ik denk dat ik als klant recht heb om alle mail te kunnen ontvangen want daar betaal ik voor. Bovendien denk ik dat ik, als consument, de keuze zou moeten hebben hoe de spamfiltering, door de ISP, plaats vindt, eigenlijk. Kan me niet voorstellen dat ergens in de algemene voorwaarden staat dat de ISP voor mij gaat bepalen welke mail ik wel of niet zou moeten ontvangen. Maar ik heb nu dus geen keuze...

    Gert.


    Gert.
     
  7. Hi!

    Ik kan me je reactie voorstellen, het adres is echter in bruikleen bij je provider. Dat die daar een specifieke policy voor opsteld kan, het zijn immers hun adressen.

    Maar, je punt is duidelijk en zoals gezegd zal het elders binnen de organisatie bij Ziggo worden neergelegd.

    Ik leg je alleen uit hoe het nu werkt, dus zo werkt het nu :-)

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Snap ik, maar een policy kan natuurlijk aangepast worden aan de wensen van de betalende klanten uiteraard... :cool:

    Gert.
     
  9. Hi!

    Natuurlijk, vandaar ook mijn verzoek aan Cees om dit via de gebruikers vereniging ook aan te laten kaarten.

    Bye,
    Raymond.
     
  10. Ik vind dus zoals gezegt de Spamfilter die nu wordt gebruikt niet slecht.

    De Optie om hem helemaal te kunnen uitschakelen ben ik ook voor maar dan
    moet wel bij levering standaard op on staan (zeer licht)

    Kijk.. hier komen mensen die verstand hebben (hoop ik toch) van PC
    en Internet en weten wat ze doen (hoop ik) maar een heel groot deel van Users weet helemaal niet waar die mee bezig is..

    Je wilt niet weten hoe vaak ik gebeld wordt dat er weer ergens een virus
    heeft toegeslagen of dat een PC met Trojan besmet is..

    Lees eens de berichten hoe vaak mensen niet hun bankgegevens
    en geld kwijt zijn omdat ze een Pishing mail geopend hebben..

    Als er een goed Spamfilter draait ben ik dus voor en als de mogelijkheid bestaat om hem helemaal uit te zetten voor de gevorderde PC gebruiker ok...
    maar voor de Nerd kan die beter aan blijven standaard..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina