1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

2 vragen aan Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door BertK!, 5 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb de laatste tijd het probleem dat het Forum hier niet
    bereikbaar is...ligt dit aan Ziggo of ligt dit hier aan de website???
    Dus ... http://ziggo-gebruikers.nl is af en toe niet bereikbaar.

    Waar is mijn Spam???? Normaal krijg ik dagelijks zo'n 35 tot 50 Spam
    berichten binnen.. Nu, sinds vrijdag, geen een Spam bericht meer.
    Is er bij Ziggo iets veranderd? Mijn Spamfilter staat op zeer licht.
    Af en toe zat er in de Spam ook mail die goed was.. dus waar is de
    Spam nu gebleven?
     
  2. 1) Heb ik zelf ook af en toe last van. Ik dacht gelezen te hebben dat dit aan werkzaamheden bij de provider zou liggen.

    2) Er is mij niets over een spam filter update bekend. Wellicht dat iemand anders je hier meer info over kan geven.
     
  3. Thnx voor de vlugge reactie..

    Blij om te horen dat het probleem met de Site niet aan Ziggo ligt.

    Wacht wel of iemand meer info heeft over de Spam via E-Mail..

    Nog eens Thnx..:)
     
  4. Hi!

    Lees ik het nou goed, je wilt graag spam? Mis je valide berichten of alleen de spams? Als het alleen dat laatste is zou ik juist blij zijn... ?

    Spamfilter voor de @HOME klanten is vervangen dus dat kan heel goed kloppen... Ben dus blij dat je aangeeft dat je minder (geen!) spams krijgt nu. Dan werkt het zegmaar :applause::pompom:

    Bye,
    Raymond.
     
  5. :mrgreen: Nee, ik mis niet de spam en ben ook blij dat die weg is maar of ik valide berichten mis kan ik nu nog niet zeggen want het is pas vanaf vrijdag.

    Wat ik niet zo goed vind is, dat ik niet zelf kan bepalen wat spam is en wat niet. Als ik andere Providers kijk en ook de situatie bij ons op het werk dan wordt de Spam-Mail in webmail in een Extra Spam-Map opgeslagen en via webmail kan ik dan bepalen of het werkelijk spam is of niet.

    Dus ik ben blij dat de werkelijke spam niet meer hier in de inbox komt maar vind het niet goed dat Ziggo bepaald wat spam is..

    Mijn Spamfilter staat op 1 zeer licht en het komt geen enkel Spambericht meer door. Wat heeft het Filter dan nog voor nut?
     
  6. Er zijn afgelopen week een aantal problemen geweest bij de hosting provider waar dit forum draait (niet Ziggo).

    Eerst een power-failure in het data-center waardoor de site enige tijd down was (2 oktober).

    Ook is het ip-adres gewijzigd waardoor het even duurde voordat de DNS servers deze update verwerkt hadden en de site dus even onbereikbaar was.

    Gistermiddag was er een storing ergens tussen de AMS-IX en de hosting provider waardoor de site ook weer een half uurtje onbereikbaar was.
    Hopelijk blijft dit beperkt tot deze outages.
     
  7. Kun je vanmorgen ook nog toevoegen.. tot ca. 08:30 uur onbereikbaar..

    Bedankt voor de info.. dan weet ik teminste dat het niet aan Ziggo ligt. :wink:
     
  8. Er zijn een aantal providers geweest die dat wel gedaan hadden, de ervarng is dat men daar amper tot niet naar kijkt, gevolg, de spamboxen zitten altijd vol en het idee werkt dus niet.

    Ik hoor overigens graag je bevindingen hoor, over een week(+)

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Ok.. tot over een week dus.:wink:
     
  10. Toen sliep ik nog dus niet gemerkt :wink:
    Maar er zou inderdaad nog een verhuizing van datacenter plaatsvinden, en ik zie dat het ip-adres opnieuw anders is, dus dat is denk ik afgelopen nacht gebeurd. Hopelijk blijft het stabiel werken de komende tijd.

    Anders hoor ik het graag (mailen mag naar webmaster apestaartje ziggo-gebruikers.nl)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina