1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waarom protesteert niemand tegen te vroeg incasseren??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door irmus, 3 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb altijd een minimaal bedrag op de betaalrekening. Indien het salaris binnen is boek ik het over naar mijn spaarrekening en krijg daar dus rente over.

    Ik ben het dan ook geheel eens met topicstarter, al is het alleen maar om principiele redenen. Voor vinnie-terranova hoop ik dat ze het geld voor heel 2009 in een keer op 16 december 2008 incasseren. Eens kijken wat hij/zij daarvan zal vinden

    pvd
     
  2. 60 cent per jaar dus.
     
  3. Bij bepaalde banken uit IJsland krijg je een veel hogere rente hoor.... :pompom:
     
  4. Alleen kost het opnemen van tegoeden wat geld... :cool: Retourtje Ijsland...

    Gert.
     

  5. nou ze mogen het aan mij overmaken hoor . weet niet hoeveel abonnees ze hebben zeg 900000 x 0.60 = is toch weer bijna een extra jaar salaris :pompom:


    en ja we weten dat jullie dit niet interesseer. reageer dan niet

    kunnen wel weer rare opmerkingen plaatsen die nergens op slaan, het hoort gewoon niet. einde maand klaar .
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2008
  6. Bijna ? Dan heb je weinig te klagen met een jaarsalaris van 540.000 + :grin:
     
  7. Jammer dat zelfs moderators met dergelijke off-topic opmerkingen proberen een serieuze discussie om zeep te helpen. Ik mag dus aannemen dat de MGV dit geen serieuze zaak vindt?
     
  8. Excuses :oops:, was zeker niet de bedoeling om een discussie om zeep te helpen, maar schreef dit meer als relativering dat de discussie nu ineens om een klein rentebedrag gaat in plaats van om de datum van afschrijven. Rente kan nooit de reden zijn lijkt me, wel de datum en dus je planning van uitgaven. Dat is zeker serieus.

    Wij (Ziggo/Multikabel-abonnees) betalen overigens wel in de laatste week van de maand, zoals ook afgesproken was. Dat is ook wat wij (MGV) van onze Ziggo contacten vernomen hebben voortaan de bedoeling.

    Ik ga er dus nog steeds vanuit dat het eerder incasseren te maken heeft met de migratie van de klantendatabase bij @home en dat de @home klanten na de migratie "mee gaan" met de rest van de Ziggo klanten en dat dit dan vanaf oktober weer 'normaal' in de laatste week van de maand zal zijn zoals eerder aangegeven door Ziggo. Andere informatie hebben wij van Ziggo in elk geval niet doorgekregen. (Vanwege die migratie werd namelijk bij ons ook de periode van berekening van telefoongesprekken deze maand afwijkend (2.5 week), dat wordt in oktober (6.5 week) dan weer recht getrokken)
     

  9. daarmee wil ik alleen aangeven dat je erg kortzichtig denkt, @home heeft namelijk meer dan een klant
     
  10. Cees, het blijft een gegeven dat er altijd mensen zijn zonder geduld. die janken als het salaris een dag te laat is en Ziggo een dag te vroeg heeft afgeschreven.

    Zoals je zegt, mijn postcode is pas sinds afgelopen week gemigreert naar ziggo. Maar er zijn mensen hier die het geestelijk niet helemaal kunnen verwerken dat ziggo dat niet van de een op de andere dag kan laten verlopen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina