1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen telefonie modem

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door lindah, 3 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb mijn abbo laten omzetten naar alles in 1 en had voorheen geen telefonie.

    Nu is mijn abbo ingegaan op 1 oktober maar ik heb nog altijd geen nieuw modem dus ook geen telefonie :evil:
     
  2. Hier is er nog wel een :)
    Ik heb ook telefonie aangevraagd, nieuwe modem gekregen, door wat problemen samen met de helpdesk mijn oude modem er aan gezet, die zit er nog steeds aan, ik heb dus nu een nieuwe modem over.

    Maar in ieder geval succes met je telefonie!
     
  3. Abonnoment gaat pas in na activatie van het telefonie gedeelte.
    Natuurlijk wel even bellen wanneer de modem te verwachten valt.

     
  4. Het abbo was naar mijn idee al ingegaan...snelheid van internet is ook al omhoog.
    Maar dus geen nieuw modem en geen decoder voor digi tv, alleen een brief met alles op een rijtje inclusief mijn nieuwe telefoonnummer en dat het abbo op 1 oktober in ging.

    Ik ging er dus ook vanuit dat telefonie ook op die datum inging...zie ik dit dan verkeerd?
     
  5. Er is in het systeem van de klantenservice een bestelling geplaatst voor je om een alles-in-1-pakket te bestellen. Zo een bestelling moet door een aantal stappen (6) lopen voordat deze helemaal afgerond is en jij er voor gaat betalen.

    Zolang jij nog geen modem hebt en het modem nog niet met een voice profiel erin staat (je telefoonummer in je modem geregistreerd), zal jij dus niet betalen voor je telefonie abonnementen. Het systeem factureert je namelijk pas op het moment dat de bestelling helemaal is afgerond en alles werkt.
     
  6. Oke dank je voor je antwoord!

    Ik moet nu dus gewoon afwachten tot het modem er is?
    Of moet er na het ontvangen van het modem nog worden geactiveerd door mij of door ziggo?

    Ik kan nu ook ineens niet meer inloggen op "mijn ziggo"
     
  7. Als jij je nieuwe modem krijgt, zal deze inderdaad eerst opnieuw geactiveerd moeten worden. Er wordt dan een profiel in je modem gezet die je internet snelheid, telefoonnummer, etc. bepaalt.

    Als de 'uitvoerdatum' van je bestelling 1 oktober was, zou ik nog heel even wachten met het bellen naar de klantenservice. Het kan namelijk een aantal dagen duren voordat het doe het zelf pakketje vanuit het magazijn verzonden zal worden.

    Mocht je aan de eind van aanstaande week toch nog niets ontvangen hebben: even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je pakketje traceren en je ongeveer vertellen wanneer hij dan wel zal gaan komen.
     
  8. Oke dan wacht ik het nog heel even af tot eind van de week!

    Hartelijk dank voor de info!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina