1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

IP adres veranderd door Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door sjaco, 3 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Die mensen bij Ziggo hebben mijn, en vele met mij, IP adres veranderd waardoor ik bepaalde websites niet meer kan opvragen, gebeld met Ziggo antwoord was helaas u. Voorbeeld My Vodafone lukte ook niet meer, gebeld met Vodafone die zei mij dat de profider dat moet oplossen.

    Mijn vraag is hoe lossen we dit voor dat ik naar een andere provider gaat.
     
  2. Alleen even voor de goede orde, dit heeft niets te maken met een wisselend IP adres.

    Bij Ziggo heb je geen vast maar een wisselend IP adres. Altijd al zo geweest. Alleen dat veroorzaakt deze problemen niet. Voor de rest, zie idd dat andere topic.
     
  3. Hoezo oplossen het ip-probleem?

    Ik heb een internetbedrijf en ben afhankelijk van ip adressen. Op dit moment kan ik niet eens meer op mijn eigen servers en andere websites die noodzakelijk zijn. Na een telefoontje (paar keer al) kreeg ik telkens te horen dat het door de hoge heren was beslist dat alleen de grote jongens nog een vast ip adres kregen. Volgens mij is dit contractbreuk want met ATWORK had ik duidelijk de afspraak voor een vast ip adres.

    Ik stel dan ook voor om een gezamelijke actie te starten tegen ZIGGO en om die hoge heren daar in hun ivoren torentje aan te pakken. Waarschijnlijk zien ze dit als een prestatie en zal er wel een flinke bonus aan gekoppeld zijn. Bij @home/essent waren er tenminste niet vies van om miljoenen jaarlijks aan wanbeleid uit te keren. Ik heb genoeg van dit soort bedrijven die alleen hun eigen belang voeden en weinig op hebben met de problemen van hun klanten.

    Jack@newice.nl
     
  4. ook mijn ip is veranderd ..


    ondervind gelukkig geen problemen daardoor ..


    Internet is alleen traag ; en heb een hele hoge ping .. maar dat blijken meer mensen uit Deventer nu te hebben :evil:
     
  5. Als ik toch even een kritische noot mag plaatsen. Als je wegens je bedrijf afhankelijk bent van een vast IP cq van de internetverbinding, wat doe je dan met een particulier abonnement?

    Als je een eigen bedrijf hebt en afhankelijk bent van je internetverbinding neem je in elk geval een business abonnement, maar dat is waarschijnlijk voor de gemiddelde nederlandse ondernemer te duur.....

    BTW, mocht je toch bij het particuliere abonnement willen blijven, dit is heel makkelijk aan te passen, kost een klein beetje tijd, maar dat verdien je dik terug door de lagere abonnementskosten van het goedkope particuliere abonnement. Weet je niet hoe dit moet ; beheerder in dienst nemen die dit wel kan.
     
  6. Bij wie?? Daar ben ik nml nogal nieuwsgierig naar. :?
     
  7. Genoeg zakelijke internetproviders voorhanden, misschien niet via kabel, dan wel via dedicated lijnen of bv DSL.

    Kost wat meer als een particulier abonnement, maar daar heb je als bedrijf ook wat extra voor (waar je als particulier niets aan hebt). Bijvoorbeeld als de verbinding er een dag (of langer) uitligt, kan je derving en bedrijfskosten verhalen op de provider, hoef je bij een particulier abonnement niet te proberen, wat mijn inziens ook logisch is.
     
  8. Ow, ik dacht dat je Ziggo bedoelde. Die biedt geen zakelijke abbo's meer aan.
    Overigens is wat je schrijft wel een beetje kort door de bocht.
    Ik denk dat dergelijke huurlijnen toch iets te prijzig zijn voor een gemiddelde eenmanszaak.
     
  9. Nog genoeg hoor!

    www.ziggozakelijk.nl
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina