1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"U belt met Ziggo; niet met @Home"

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Melanie, 3 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op de factuur: tien euro wegens wijzigen internetsnelheid. Vraagtekens alom bij mij: staat nergens dat je ervoor moet betalen, is ook niets over gezegd. Bellen dus.
    Als klant van voorheen @home word ik doorgeschakeld naar de juiste helpdesk. Althans, dat doet het telefoonsysteem me geloven. Na een medewerkster te hebben getroffen die met een hoop onzin aankwam, besluit ze uiteindelijk met de grandioze opmerking: "Daarmee kan ik u niet helpen, ik werk voor Ziggo, niet voor @home."
    Lekker systeem: ik kan het niet helpen dat Ziggo nog niet zo ver is in mijn regio en ik nog @home ben.....
     
  2. Klopt ze weten het bij Ziggo zelf ook niet meer. In een antwoord dat ik vandaag op m'n e-mail kreeg dat ik had verzonden naar support@home.nl (vlot en bevredigend beantwoord trouwens:applause:) , staat o.a. het volgende in te lezen:

    Maar is natuurlijk de vraag of ik als @homer daar ook geholpen wordt op dat Ziggo e-mail adres.:?:
     
  3. Nee dus, stuurde dus in september een mailtje naar @home.
    Kreeg een antwoord wat helemaal geen antwoord was op mijn vraag.

    Toen de vraag maar gesteld aan Ziggo.

    Na twee weken kreeg ik antwoord.
    Bestond helaas uit een quote van mijn vraag en verder niets!!!
    En je kunt geen reply geven op deze mail :evil:
     
  4. Ze geven zelf aan dat ik naar http://www.ziggo.nl/klantenservice/ moet gaan maar daar krijg ik de volgende melding:

    Kortom, ze hebben dat support@home.nl e-mail adres te vroeg gestopt. Waarom niet 2 maanden later nadat alle klanten over zijn gezet? Maarja, wij zijn dan ook maar @Homers, die zijn minder belangrijk:pompom:. Gelukkig zijn er nog medewerkers van Ziggo actief hier die "ons" wel willen en kunnen helpen.:frons:
     
  5. Probeer dat morgen nog maar eens... (zonodig even cookies verwijderen).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina