1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tussen wal en schip

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door debby1971, 2 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Begin september een alles-in-1-pakket aangevraagd bij Ziggo, ik kreeg keurig een overeenkomst en het hele pakket thuisgestuurd. Ook kreeg ik een brief van Ziggo dat per 1 oktober, uiterlijk 17.00 uur, mijn telefonie zou werken.
    Gisteravond bij thuiskomst gelijk even gecheckt of de telefoon werkte...en bingo niet dus. Beetje jammer want ik had, na ontvangst van de brief, ook een monteur geregeld voor vandaag, vrij genomen want de beste man kwam tussen 08.00 en 12.30... Kon hem helaas niet afbellen want hij was er al om 08.00 en hij kon niets doen!

    Dus met mobiele telefoon de klantenservice gebeld, 30 minuten in de wacht en vervolgens te horen krijgen dat ik niet in het nieuwe systeem stond en dat dat pas vanaf 8 oktober gaat werken. Helaas... Na een hoop gezeur doorverbonden met de afdeling Sales (weer 20 minuten in de wacht) maar die konden uiteraard ook niets doen.
    Dat terwijl Ziggo mijn telefonie zelf heeft opgezegd bij KPN.

    Vanochtend heb ik gebeld met mijn vorige provider (KPN) of er nog iets aan te doen was maar helaas. Opnieuw aansluiten bij KPN zou 4 weken gaan duren. Weer met Ziggo gebeld, afdeling Sales. Ze vonden het heel vervelend, de technische afdeling zou mij verder kunnen helpen. De jongeman die ik toen aan de telefoon kreeg wist het ook allemaal niet, hij zou het doorgeven (je gaat je toch zo langzamerhand afvragen aan wie). Oja en ik kon bij het hoofdkantoor ook wel even een klacht indienen.

    Uiteindelijk na 2 1/2 uur mobiel bellen kreeg ik een man van de afdeling Verkoop die de oplossing had. Ik was namelijk tussen de wal en het schip terecht gekomen door de migratie van het nieuwe systeem. Mooi om te horen.......

    Men zou proberen een oplossing te vinden door o.a. mijn probleem op een forum te zetten..ook zou men mij berichten per wanneer ik nu weer telefoon heb. Het zal mij benieuwen en inmiddels heb ik nu al genoeg van Ziggo.

    Die klacht ga ik zeker versturen...denk alleen niet dat het helpt.

    Langleve Ziggo?
     
  2. Ziggo topper

    Is er op dit forum ook geen Ziggo topper die wat kan betekenen? Ik zou teruggebeld worden enz.... maar niks horen we. Of belt Ziggo naar ons vaste nummer wat dus is afgesloten?
     
  3. wil je mij je klantgegevens sturen + mobiele nummer per PM, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina