1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen met dubbel klantnr's

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mmore-323, 2 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mij is ook beloofd dat dit zou gaan op het moment dat je klantnummer deel uit maakt van het naar Ziggo overgezette gebied. Toen dit pakweg drie weken geleden is gebeurd heb ik via het contact formulier het één en ander doorgestuurd. Tot op heden echter nog geen enkele response. Zwakte van Ziggo is dus nog altijd het op tijd reageren op aanvragen. Al kwam er maar een mail dat het in behandeling is, maar niets laten weten komt erg amateuristisch over.
     
  2. Ik heb je een PM gestuurd, alvast bedankt! :thankyou:
     
  3. Het is nu al ruim 3 a 4 weken geleden dat ik hetzelfde soort verzoek bij de helpdesk heb ingediend echter heb ik nog altijd GEHEEL GEEN reactie vernomen. Men had me toch op zijn minst kunnen mailen dat het in behandeling is???

    Omdat ik echter al zo'n vermoeden had dat het niet zou lukken heb ik alles wat ik ingevuld heb in het contact formulier ook opgeslagen in een word bestand. Zou iemand van het webteam een handje kunnen helpen om het één en ander te verduidelijken (en liefst zelfs versnellen)?
     
  4. Tja ik heb Raymond aan de slag gezet, nu ook al weer anderhalve week terug....Volgens mij kijken ze tegen een te hoge berg aan bij Ziggo waarbij dringende gevallen niet meer bestaan....
     
  5. Dat het niet a la minuut geregeld is vind ik geeneens zo'n groot probleem. Als er maar een officiële bevestiging komt dat er aan gewerkt wordt. Dan houdt het navragen van mijn ouders een keertje op ;). Begint hier onderhand Guantanamo Bay te worden :).

    (Alleen qua ondervragingen hoor ;))
     
  6. Bij mij is inmiddels de brief binnengekomen dat alles geregeld is :D
    Dus ook bij mij zijn de ondervragingen gestopt :giveup:
     
  7. Haha, er is dus hoop ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina