1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen met dubbel klantnr's

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mmore-323, 2 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Problemen met dubbel klantnr

    Hallo,

    Het probleem waar ik mee zit is het volgende. Mijn vader heeft een televisie abonnement en ik zelf heb een internet abonnement bij Ziggo. Beide abonnementen staan op verschillende klant nr's.
    Ik ben sinds een maand op m'n zelf gaan wonen en nu wil mijn vader graag het Alles in 1 Plus abonnement aanschaffen. Helaas gaat dit niet als de producten over 2 klant nr's verspreid staan.

    Al sinds half Augustus ben ik bezig om deze klant nr's te laten "migreren" naar 1 klantnr die op zijn naam staat. Helaas schijnt dit erg moeilijk te zijn en is het nog steeds niet geregeld. Met als gevolg dat ik nog steeds betaal voor mijn Internet abonnement terwijl deze geupgrade moet worden en op mijn vaders naam + rekenings nr gezet moet worden.

    Hopelijk kan iemand van Ziggo mij op deze weg wel helpen, via de gewone helpdesk krijg ik alleen nog maar te horen dat de aanvraag op het hoofdkantoor ligt en dat het onbekend is wanneer het word opgelost.

    Alvast bedankt...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  2. Dat migreren niet gaat lijkt me logisch. Jij kunt je internetabo opzeggen per een bepaalde datum. Je vader moet daarna een alles in 1 abo nemen per dezelfde datum.

    Migreren zal niet gaan omdat er twee contracten zijn. De een kan alleen zijn contract laten vervallen en de ander moet zijn abo upgraden.

    Maar goed ik ben een leek, maar ik zou het op deze manier doen, dat is de meest logische manier....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  3. Bij ons zijn 2 klantnummers (1 rtv en 1 internet) anders gewoon samengevoegd naar 1, zodat we Alles in 1 hebben kunnen bestellen. Duurde een tijd, ruim 2 maanden, maar het is wel gedaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2008
  4. Precies,.. volgens de helpdesk is dit ook gewoon mogelijk en zijn er zelfs "templates" voor. Helaas gaat het mis bij het hoofdkantoor die gewoon weg de actie nog steeds niet heeft uitgevoerd. :cry:
     
  5. Er zitten in Den Haag inderdaad een beperkt aantal werknemers die de klantnummers kunnen mergen. Afwachten is dus inderdaad het enige wat je op dit moment kan doen. Helaas.
     
  6. De handeling die in het klanten systeem verricht moet worden om beide accounts te mergen staat bekend onder de naam : manual conversion en is niet ingewikkeld van aard. Helaas probeert het zogenaamde "Error team" in Den Haag, hun bestaansrecht af te dwingen door zoveel mogelijk informatie voor zich zelf te houden waardoor Ziggo klanten onnodig lang op een oplossing moeten wachten. Maar zoals eerder vermeld is het probleem makkelijk optelossen zonder een opzegging gevolgt door een heraanmelding.
     
  7. Aangezien die hele aanvraag bij ons al 3 maanden geduurd heeft, was dat geen oplossing, aangezien het afsluiten meestal (foutief) per direct en een nieuwe aanmelding op zich laat wachten ;)
     
  8. PM me je klantnummer en of postcode eens (dus niet eens hier plaatsen), dan kan ik (maandag) even voor je kijken of we het een en ander kunnen verspoedigen en of de aanvraag op een andere (snellere) manier ingevoerd kan worden.
     
  9. Nee, bij ons is het opgelost, na interventie van leden op het forum. Ik reageerde puur om de topic starter ervan op de hoogte te brengen.
     
  10. Oeps, had ik even niet in de gaten :oops:.

    Die opmerking was uiteraard voor mmore-323 bedoeld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina