1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoofd e-mailaccount aanmaken

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jan Smit, 2 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een kennis die is over van orange naar casema, ik moet zijn hoofd e-mail account van casema aanmaken gekeken op Ziggo maar daar kan ik niets vinden.
    Wie weet raad, zelf heb ik dat telefonisch gedaan via de helpdesk.
     
  2. Een hoofd account wordt toegewezen door de ISP.
    Bij aanvraag van een internet aansluiting heeft klant een optie kunnen invullen. medewerker kan zien welk account is toegewezen.


     
  3. Er was al een internet aansluiting via wanadoo orange online via de kabel en dus ook een e-mailadres van online
     
  4. Bij een recente overgang van Online/Orange/Wanadoo naar Ziggo internet kan de Ziggo Klantenservice een nieuwe hoofd e-mailaccount voor de nieuwe Ziggo gebruiker aanmaken
    In mijn geval had Ziggo onvoldoende gegevens in de overgang-bevestigingsbrief vermeld om zelf om een ziggo hoofd e-mailaccount aan te kunnen maken.
    Op 1 en 2 oktober heb ik dit via de Ziggo Klantenservice proberen te laten doen. Ik kreeg toen te horen dat het systeem dat dergelijke handelingen voor de Klantenservice mogelijk maakt er door storing uitlag.
    Op 3 oktober bleek de storing te zijn verholpen en heeft de Ziggo Klantenservice voor mij een ....@casema.nl hoofd e-mailaccount kunnen aanmaken. Ik kreeg meteen de benodigde instructies om het door de Klantenservice uitgegeven wachtwoord zelf door een ander eigen wachtwoord te vervangen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2008
  5. Had zelf ook wanadoo/orange cable en overgestapt naar @casema (Ziggo dus).
    In de bevestigingsbrief hoort normaal gesproken een nieuw hoofdemailaccount met wachtwoord te worden vermeld; dit was bij mij (en ook bij anderen weet ik) niet gebeurd.

    Je zult dus even de helpdesk moeten bellen; wordt tijdens het telefoontje e.e.a. meteen in orde gemaakt.
     
  6. Hi!

    Als de klant is overgezet heeft hij bij Ziggo een main account nodig. Dat hij die bij Orange had zegt -niets- is een ander bedrijf en een hele andere ISP.

    Als hij zijn main account niet gekregen heeft kan de helpdesk hier ook bij assisteren en eventeel deze voor de gebruiker aan maken.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Hebben we afgelopen Donderdag gedaan via de helpdesk maar er kon nog geen hoofd account aan gemaakt worden, dus we weten het niet meer.
     
  8. Hi!

    Dat is apart, dat is wel de methode. Zie ook de reacties van andere mensen in het forum. Kun je het nog eens proberen via de helpdesk? Als dat niet lukt kan ik proberen of ik je verder kan helpen.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Ik zal het maandag proberen, want in het weekend gaat het toch niet ?
     
  10. Hi!

    Normaal wel, maar door de laaste batch met @home klanten is de portal delen van het weekend niet beschikbaar nu. Moet Maandag allemaal open stsan voor alle @HOME klanten ook daarna.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina