1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen respons van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ziggo904, 1 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij de verhuizing naar een ander adres (TV + Telefoon) is de gevraagde omzetting van TV analoog naar digitaal niet door Ziggo uitgevoerd. Telefonische navraag lukt niet daar ik steeds meer dan 20 minuten in de wacht sta en nu niet langer wens te betalen (telef tikken) voor een slechte service. Ook mijn navraag 2 weken geleden via internet (via het vragenformulier) wordt door Ziggo niet op gereageerd. Hoe nu verder?

    Voor mij trouwens niet de eerste keer dat je bij Ziggo tegen een muur van onwil/stilte en/of van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ivm het leveren van PC support heb ik namelijk al vaker met Ziggo/Casema van doen gehad (helaas te vaak in negatieve zin).
    Opvallend trouwens dat bij het afnemen van een nieuwe dienst je direct iemand aan de lijn krijgt. Maar zodra je een probleem hebt je met geen mogelijkheid meer bij de juiste instantie/persoon terecht kunt komen.

    Dit forum is een goed initiatief, maar ik krijg niet echt het gevoel dat Ziggo management iets met deze klachten cq informatie doet. De slechte respons van Ziggo/Casema ervaar ik namelijk al sinds jaren.

    Rest mij de vraag -> hoe krijg ik nu mijn analoge TV naar digitaal omgezet?
    PS: opnieuw aanvragen is geen optie, kost nl extra, daar het deel moet uitmaken van de verhuizing (= pakketdeal)
     
  2. Ik ga er vanuit dat je al een smartcard en decoder hebt? In dat geval stuur me even een prive bericht met daarin je klantnummer en smartcardnummer, dan maak ik het voor je in orde.
     
  3. Even voor de volledigheid :wink:, dit forum is geen initiatief van Ziggo zelf maar wordt onderhouden door de vroegere Multikabel Gebruikers Vereniging die bij Multikabel al een forum en website voor klanten onderhield.
    Generieke problemen kaarten wij bij Ziggo aan o.a. bij ons reguliere overleg en persoonlijke problemen proberen we via de Ziggo webcare op te laten pakken en ook door de diverse Ziggo medewerkers die hier op persoonlijke titel behulpzaam zijn.
     
  4. ziggo forum

    Door een advertentie van Ziggo waarin zij vrijwilligers zochten voor het vormen van een Ziggo forum ben ik bij dit forum uitgekomen. Ik verbaasde me al over het feit dat www.ziggo.nl/forum/ niet te vinden was en via Googlen uiteindelijk op dit forum terecht gekomen. De naam Ziggo-gebruikers.nl echter kan niet anders betekenen dan dat het voor Ziggo gerelateerde zaken van toepassing is. Jullie huidige indirecte communicatie met Ziggo begrijp ik dan ook niet helemaal.
     
  5. Ik denk dat je in de war bent met het Ziggo klantenpanel, waarvoor met www.ziggo.nl/panel geadverteerd werd.
     
  6. Verwarrend

    Dank voor de correctie. Ik heb dus duidelijk het ziggo panel verward met dit forum. Ik zal er eens een kijkje nemen.
    Rest de vraag of e.e.a. in de toekomst in elkaar geschoven gaat worden. Bij een fusie mag je toch een snelle 'merge' verwachten.
     
  7. Wat zou jij in elkaar geschoven willen zien worden dan?
     
  8. @Home, Multikabel en Casema zijn gefuseerd onder de naam Ziggo. Een "merger" betekent toch dat de oude namen uiteindelijk gaan verdwijnen en alles onder de noemer Ziggo verder gaat. Of zie ik dat verkeerd?
     
  9. Daar zijn ze nu juist druk mee bezig, de naam Casema bestaat ook niet meer als je probeert op de Casema site in te loggen. De migratie van @home is bijna klaar. Daarna worden later de server-namen gewijzigd naar ziggo.nl ipv casema.nl bijvoorbeeld. Je casema email-adres blijft wel bestaan als je dat wilt, maar over niet al te lange tijd kun je ook ziggo.nl adressen aanmaken. Maar dan moet eerst de migratie van @home afgerond zijn in oktober.
     
  10. Duidelijk en bedankt voor de toelichting.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina