1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen e-mail ontvangen en versturen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door agz, 1 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kan sinds 2 weken geen e-mail verzenden en ontvangen. Heb totaal meer dan 3 uur helpdesk aan telefoon gehad. ligt niet aan ziggo zegt men maar aan mij!of moet ik maar ascheid nemen van @home.

    zoek een andere provider die over ISDN kan gaan.

    HELP!!!!!!!!!!!
     
  2. Hi!

    Wat krijg je voor melding?

    Bye,
    Raymond.
     
  3. e-mail

    Account: xxxxxxx, Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR invalid user name or password.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

    hij kent mijn account niet meer en op webmail kan ik ook niet inloggen.
    ik wordt er helemaal gek van!!
     
  4. Hi!

    Wat is het e-mail adres? Kun je me dat even in een private message sturen?

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina