1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lang leve ziggo !!!!!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door silvana, 1 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb vanaf mei 2008 al een internet verbinding aangevraagd bij ZIGGO het is nu 1 oktober en het werkt nog steeds niet.

    Heb vanaf begin juni mijn pakket al in huis maar tot op heden kan ik nog steeds niet inloggen op mijn ziggo. Heb al nou niet overdreven voor 80 euro gebeld en ik denk dat het belangrijk is dat ze de medewerkers eens een cursus klantvriendelijkheid gaan geven want de arrogantie die de meeste hebben dat is buiten proporties. Geloof dat de klant koning is en dat ze opstart problemen hebben prima maar dit gaat nergens over.

    Ben dagelijks aan het bellen aangezien ik met mijn activatiecode niet kan inloggen en mijn modem niet kan aanmelden. Ene keer is het ik verbind u door naar de technische dienst daar hang je 1.5 uur aan de telefoon in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken je hebt er ook bij die zeggen rustig u kunt niet doorverbonden worden.

    Nou dan maar een terugbel afspraak laten maken u wordt binnen 3 werkdagen teruggebeld nou vanaf 25 september is het naar mijn idee al 3 werkdagen geweest vanavond weer gebeld en wat krijg je te horen u nummer staat niet in het systeem terwijl dat wel tig keer gecontroleerd is.

    Ik moet je zeggen ben er moedeloos van schijnbaar wil niemand helpen en vinden ze dat ze zo goed met klanten omgaan maar mijn vertrouwen in ZIGGO is helemaal 0,0 geworden heeft iemand hier nog meer ervaring mee ?
     
  2. Misschien dat webcare je verder kan helpen.
    Maar als ik in jouw schoenen stond had ik een monteur besteld, en die de misere af laten werken, een monteur heeft ook meestal een directe verbinding met de techniese dienst, tenminste ten tijde van @home :wink:
     
  3. wil je mij je contact informatie sturen per PM ?
     
  4. Het werkt !!

    Nou wil toch even laten weten dat ik vanmiddag eindelijk iemand aan de telefoon kreeg die wel begrip had voor de situatie en aangaf dit kan nu niet we gaan u nu meteen helpen.

    Het werkt nu dus ben er super blij mee alleen ik zou absoluut als advies willen geven voor de klantenservice ga eens wat vriendelijker met de klanten om. Het is heel erg frusterend dat je elke keer opnieuw moet bellen en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd terwijl vanmiddag een meneer ons probleem wel serieus nam en de moeite en tijd ook nam om te helpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina