1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Dienstverlening Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door groennom, 1 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kan het niet nalaten. Ongeveer 6 - 8 weken geleden heb ik een klacht ingediend via de website omdat mijn Cisco HD ontvanger niet wilde opstarten. Nooit meer wat van gehoord, eigenlijk was dat (helaas) ook conform verwachting. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag echter een reactie:

    Om deze storing te kunnen verhelpen hebben wij van u een foutmelding of iets dergelijks nodig om het probleem op te kunnen lossen.

    :applause::applause::applause::applause::applause::pompom::pompom::pompom::pompom:

    Dit betekent dat ze 6 tot 8 weken hebben gezocht naar de mogelijke oplossing en na heeeel lang nadenken tot de conclusie kwamen: We hebben niet alle informatie!

    Wanneer gaan bedrijven als Ziggo eens iets aan service verlening doen! Ik weet het, het is een monopolie (de kabel bedrijven markt) en dat nodigt per definitie niet uit tot klantvriendelijkheid, maar dit soort voorbeelden is echt te triest voor woorden! Geen enkel bedrijf in een "normale" markt kan zo een houding aannemen. Binnen enkele weken is een bedrijf met zo'n instelling failliet omdat niemand daar meer wat afneemt. Maar ja, Ziggo: Is dit een normale responsetijd voor een klacht??
     
  2. Als je het probleem had gepost onder de rubriek http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123 dan was je zeker benaderd door een VOD helpdesk medewerker "Kitaro1" of "Infje" met de vraag om je gegevens te sturen, om je te kunnen helpen. Dit kun je overigens nog steeds doen.
    Je kunt "Infje' ook rechtstreeks een PM sturen.
     
  3. Ik volg dit forum en ik weet dat degene die jij noemt mij absoluut direct hebben kunnen en willen helpen. Het is dan ook niet bedoeld voor degene die hier actief zijn. Ziggo heeft echter via de website een mogelijkheid om een klacht in te dienen en dat proces werkt gewoon niet. Als niemand dit meldt zal het in ieder geval nooit opgelost gaan worden. Ik hoop dat Ziggo zich ook in de gewone communicatie gaat verbeteren. Wat jullie hier doen (en dan bedoel ik de Ziggo medewerkers) wordt absoluut wel gewaardeerd!!
     
  4. We zijn ons ervan bewust dat er nog veel te verbeteren valt. Echter vragen deze verbeteringen de nodige tijd. In plaats van te wachten opdat de aanpassingen zijn doorgevoerd, proberen een aantal ziggo medewerkers via dit forum de gebruikers zo goed mogelijk te helpen.

    Wil je me trouwens het complete bericht dat je vandaag hebt ontvangen sturen per PM.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina