1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

HD Kanalen aangevraagd

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ronvm, 1 okt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoelang duurt het doorgaans voordat de HD-kanalen geactiveerd zijn wanneer ik via www.ziggo.nl m'n abbo geupdate heb? Je kunt dit via klantenservice ook opvragen maar daar word ik zodra ik de melding "u wordt doorverbonden met een van onze medewerkers" meteen uitgegooid d.m.v. een in gesprekstoon.:x Wie heeft ervaring met bovenstaand?
     
  2. Ik heb dat in juli telefonisch gedaan, werd toen gelijk aangezet en na een kwartiertje had ik de zenders open. Bij uitbreiding pakket kan de klantenservice je ook terugbellen als je het nummer invult op de ziggo site.
    Zie http://www.ziggo.nl/producten/ daar staat een vakje wat je kunt invullen.
     
  3. Bedankt voor het antwoord CeeS, ik heb me laten bellen en het antwoord is 48 uur!!
    Ik had dus beter kunnen bellen, lang leve het digitale tijdperk :-P
     
  4. Het antwoord is: binnen 48 uur. Zoals CeeS al zei, het kan best binnen een kwartier al werken. Maar als het binnen 48 uur nog niet werkt, is er waarschijnlijk iets niet gegaan en zal er verdere actie ondernomen moeten worden.

    Zag de klantenservice medewerker waar jij mee gesproken hebt, de aanvraag wel al in het systeem staan?
     
  5. Heb ik niet naar gevraagd eigenlijk, ik heb wel een e-mail gehad waarin stond dat ik een brief krijg per post waarin de bevestiging staat.
    Vond het al omslachtig eigenlijk.
     
  6. In principe is het zo dat als je via de website een aanvraag doet, hij binnen een korte tijd automatisch ook als aanvraag in het systeem terecht komt waar de klantenservice mee werkt.

    Echter wil het vrij vaak zo zijn dat als je iets via de website aangevraagd, het nooit actief zal worden. Als er namelijk ergens een heel klein beetje tegenstrijdige informatie staat, loopt de offerte vast en gaat hij op 'inactive' staan. Met als gevolgd dat je kan wachten tot je een ons weegt, maar je wijziging zal nooit doorgevoerd worden.
     
  7. Oké en hoe moet ik nu verder handelen? Was het doorgeven vaan kaart# en postcode via de p.m. genoeg of moet ik nu nog wat meer doen?

    Wanneer ik naar de status wil informeren word ik eruit gegooid op het moment dat ik een medewerker aan de lijn zou krijgen en dat schiet niet op. Suggesties zijn welkom

    Ron
     
  8. Je hebt nu nog steeds geen beeld? Dan zou ik toch even contact opnemen met de klantservice voor zekerheid. Ik heb zo het vermoeden dat die aanvraag op de een of andere manier toch niet is geactiveerd.

    Meestal is het namelijk zo dat het dezelfde dag nog werkt en anders bijna altijd de volgende ochtend.
     
  9. Ik zal zo even kijken of het werkt, 's morgens heb ik nooit TV aan eigenlijk. Ik laat het zo even weten.
     
  10. Inderdaad, geen beeld op Discovery HD etc.
    Wat is nu wijsheid ?

    Ron
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina