1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

smtp.casema.nl niet beschikbaar

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door hvanbeek, 30 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Meer mensen problemen om email te versturen? smtp.casema.nl niet beschikbaar roept de email-client

    Herman
     
  2. Volgens mij heb ze een storing.
    Het zit in het DNS gedeelte.
    http://www.opendns.com/ hier kan je lezen hoe je dns adressen toevoegt.
    Bij mij heeft het geholpen.
     
  3. Ik weet het niet hoor..met dat OpenDNS. Klinkt nogal onveilig. Ziggo moet nu gewoon eens beginnen met het ontkennen van problemen en een schop op het achterwerk van hun Server beheerders geven.
     
  4. open dns is volgens mij niet zo gevaarlijk.
    Ik ben het met je eens dat het een grote ballentent is bij Ziggo( vrij vertaald).
    Succes ermee
     
  5. Hier in het Multikabel gebied nergens last van. Lukt het verzenden ook niet via de webmail?
     
  6. lijkt inmiddels weer te werken..met wat haperingen :?
     
  7. Ai !

    Probleem is/was bekend en verholpen, tevens zijn er vervolg akties ingeplanned voor verbetering.

    mvg,
    Chris
     
  8. Heb je het over een specifiek SMTP probleem of de al langer spelende DNS problemen?
     

  9. bedankt voor je bericht.
    Ik hoop dat het in de toekomst wat beter gaat. ( vooral met de helpdesk)
    gr. Ottelb
     
  10. Beiden ;)

    mvg,
    Chris
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina