1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bizarre opzegging Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jesa, 30 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. (Dit bericht heb ik ook geplaatst op TROS radar, maar wellicht ook hier van toepassing.)

    Ik heb mijn abonnement bij ZIGGO (@HOME) opgezegd per 1 december 2008 i.v.m. een verhuizing. Nu blijkt gisteren het internet- en telefoonabonnement per direct stopgezet te zijn omdat iemand de VERKEERDE datum heeft ingevoerd bij ZIGGO. In plaats van 31-11-2008 is er 31-11-2007 ingevoerd. Dit kan niet hersteld worden en indien ik weer telefoon wil dien ik volgende week terug te bellen. Er werd ijskoud gereageerd en daar heb je het maar mee te doen.

    Inmiddels heb ik nog maar eens (drie keer) gebeld en het zou toch allemaal goed moeten komen. Daar heb ik weinig vertrouwen in.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina