1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Cisco besteld en Humax binnengekregen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Palabra, 30 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even een update over de status van mijn bestelling voor de rest van het forum:

    Nadat ik via een PM mijn gegevens gestuurd heb naar Infje, heeft hij me via PM bijna dagelijks op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling maar helaas, ik heb nog steeds géén Cisco in huis en wel de onterecht geleverde Humax teruggestuurd.

    Mijn bestelling schijnt in het systeem te zijn "blijven hangen" :rolleyes:

    Dus na levering bij mij thuis op 30 september van de verkeerde decoder, zit ik nu op 10 oktober nog steeds zonder de gewenste PVR :confused:

    wordt vervolgd...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2008
  2. Klein advies, stel geen vraag in een vraag.
    Is niet netjes en je krijgt dat de originele vraag of de andere vraag niet meer wordt beandwoord.
    Dus s.v.p. een nieuwe vraag / discussie openen.
     
  3. Van Infje hoorde ik via pm dat er op 10 oktober (volgens het verzendbedrijf) een wachtlijst ontstaan is van maximaal 2 weken voor de Cisco. Dus uiterlijk 24 oktober ga ik mijn Cisco decoder ontvangen...en dat is morgen :pompom:

    Dus als alles gaat zoals beloofd, heb ik morgen eindelijk mijn HD recorder thuis.

    (ik durf het eigenlijk nog niet te geloven)
     
  4. Nu is het de 25ste en er is inderdaad nog niks binnen gekomen. Ik word er moedeloos van. :evil: Wat kan ik nu nog doen om het door ons bestelde apparaat binnen te krijgen :?:
     
  5. Je kunt niets anders doen dan wachten. Ik geloof de uitspraken van Ziggo niet meer en zeker de beloftes niet. ik snap dat je een ander antwoord verwacht, maar dat is er helaas niet. Straks geven ze de distributeur nog de schuld, misschien nog wel de fabrikant straks, maar het zal nooit aan Ziggo liggen haha.
     
  6. Inmiddels is het alweer 4 november en nog steeds alleen maar stilte vanuit Ziggo. Geen enkele reactie. Kitaro is voor me bezig, hij (zij?) heeft het op 28 oktober doorgegeven aan een hogere afdeling binnen Ziggo. Maar daar heb ik nu nog steeds niks op gehoord. Zo zijn we alweer een week verder zonder de zo gewenste Cisco.

    Ik bestel nu al jaren allerlei producten via Internet, bij diverse bedrijven. Zoiets als dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.

    Waar kan ik nog meer heen met mijn verhaal, was er niet een klachtensite ofzo? Op mijn mails naar de klantenservice van Ziggo via hun website wordt niet gereageerd... en nadat ik de vorige keer gebeld had, werd die bestelling door Infje weer geannuleerd omdat ik anders 2 Cisco's zou krijgen.

    Ik overweeg om nog maar eens de bestelling te plaatsen via de website van Ziggo. Dan maar 2 decoders, dan stuur ik er wel één weer terug ofzo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2008
  7. Zit toch ook een HDMI aansluiting op die wel HD ondersteund? Ik zie het probleem niet zo.
     
  8. De beperking is niet zozeer een Cisco maar meer een beslissing vanuit Ziggo. De restrictie heeft te maken met het feit dat over HDMI beveiliging tegen opnames bestaat en die bestaat niet bij component. Het zou uiterst moeilijk worden voor Ziggo om een contract te kunnen sluiten met een content aanbieder.
     
  9. Weer een status update over mijn strijd om via Ziggo in het bezit te komen van de Cisco 8455DVB.

    Sinds mijn laatste bericht van 4 november heb ik weer contact gehad met de klantenservice. De dame (heel vriendelijk overigens) vertelde dat de foute bestelling nog steeds in het systeem is blijven hangen. (ook al hadden zowel infje als kitaro die er al een paar keer voor me uitgehaald) Zij heeft hem er weer uitgehaald en een taak aangemaakt voor de afdeling die het op zou lossen.

    Vervolgens heb ik een week niks gehoord. Dus maar weer contact opgenomen met Infje en Kitaro. Eerst is Infje naar de betreffende afdeling gelopen en heeft verzocht de foute bestelling te annuleren. Daarna moest ik wachten tot het in het systeem verwerkt zou zijn.

    Dus ik heb 2 dagen gewacht en daarna weer een statusupdate gevraagd aan Infje. Geen reactie van zijn kant (ziek/vrije dag?) Dus aan het einde van de dag aan Kitaro gevraagd. Hij heeft nu het verhaal weer opnieuw geëscaleerd, maar nu op een "andere manier" welke manier zei hij er niet bij. En moet ik dus weer wachten op mijn bestelling.

    Als ik nu zaterdag nog niks in huis heb, dan ga ik hem via ebay bestellen!
     
  10. Via ebay ?

    Waar is deze via ebay te bestellen ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina