1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inkomende email werkt niet

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Plaat1, 29 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds gisteravond (zondag 28.9) hebben wij geen inkomende emails meer ontvangen. Ik heb een aantal test mails gestuurd aan mezelf vanaf de webmail (ging moeizaam met foutmeldingen) en via hotmail. Deze kwamen niet binnen. Ook mails via bijv. Marktplaats niet. Er stond geen storing gemeld op Ziggo.nl: "Voor uw gebied zijn geen storingen gemeld." Ik kan wel email verzenden.

    Maandag 29/9 16:15 uur: email komt nog steeds niet binnen, geen enkele!! Ik heb vanmorgen Ziggo gebeld. Er is sprake van een storing, zegt men daar. Emails komen verlaat binnen. Waarschijnlijk aan het einde van de middag werkt het systeem weer. Echter weer niets op de website te vinden over deze storing.

    Maandag 29/9 23:00 uur: nog steeds geen email. Het was dus helaas niet aan het einde van de middag opgelost. Op Ziggo.nl staat nu een melding van een storing in ons gebied vanaf 13.00.

    Afgelopen vrijdagavond (26/9) hadden we een ander probleem: er bleven steeds dezelfde emails keer op keer binnenkomen. Ziggo gebeld:

    "U zult wel een virus hebben o.i.d. Welke spam/virusprogramma's gebruikt u? Oh, dat is wel ok. Kunt u de webmail even opstarten? Blijven de emails in de webmail staan, ook als u ze binnengehaald heeft in Outlook? Tja, moet toch aan uw computer liggen. Probeert u eens de rij emails weg te halen uit de webmail. Gaat niet? Moet toch aan uw computer liggen, mij is niets van een storing bekend. Nee, dat ligt niet aan onze server."

    Na veel heen en weer gepraat kijkt hij zelf mbv ons wachtwoord (!!) en leest de melding die ik ondertussen ook al meerdere keren heb voorgelezen. "Ohhh... Nu is het duidelijk, ik bel met een collega." Minuten later: "Ja, het is toch een storing aan onze server, er wordt door meer mensen gebeld. Ik weet niet hoe lang het gaat duren." De volgende dag was de storing gelukkig opgelost. Tot zaterdagavond, toen kwam de volgende storing.

    Het gaat lekker met Ziggo.
     
  2. uhhh je zit nu onder digitale televisie deze storing te beschrijven :wink:
     
  3. Verplaatst naar juiste groep..:frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina