1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Connectie

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Berepoot, 29 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb mij bij dit forum aangemeld, omdat ik het forum momenteel zie als enige uitlaatklep.
    Na een aantal jaren naar volle tevredenheid :grin: gebruik te hebben gemaakt van Casema (digitale) televisie, internet en telefonie, ben ik sinds enkele maanden (gedwongen) geabonneerd op Ziggo :sad: (een andere keus had ik eigenlijk niet).
    Zelf vind ik dat ik ontzettend veel geduld :roll: heb gehad met Ziggo. Meerdere keren per dag word ik "eruit" gegooid. Omdat een helpdesk medewerker mij een van de eerste keren dat zoiets gebeurde, adviseerde om in dergelijke gevallen even het modem te resetten, doe ik dat sindsdien braaf meerdere keren op een dag. Tot het succes heeft; soms wel 5 keer achter elkaar loop ik op en neer van werkkamer/PC naar meterkast en vice versa. Al wekenlang probeer ik Ziggo daarover telefonisch te bereiken, maar als ik al zover kom, dat de computerstem zegt dat ik word doorverbonden met een collega, dan hoor ik wat geknetter en krijg ik een "in gesprek"-toon. De afgelopen 4 weken is het voor mij onmogelijk gebleken om Ziggo te bereiken, terwijl ik dat bijna (werk-)dagelijks probeer. Het mag duidelijk zijn, dat ik inmiddels knap gallisch ben :no:.
    Via de Ziggo-site zal ik proberen om de klantenservice te bereiken en eis ik:
    1. Restitutie van 2 maanden abonnementskosten;
    2. Vergoeding van telefoonkosten;
    3. Genoegdoening voor "buy in´s", die verloren zijn gegaan bij pokertoernooien op het internet;
    4. Dat de nodige acties worden ondernomen om internet en e-mail zonder mankeren te laten functioneren en uiteraard zonder afbreuk aan DTV en telefonie.

    Verder zal ik mij beraden over een nieuwe provider, want ik ben het echt spuugzat.

    Berepoot.
     
  2. Wat bedoel je met eruit gegooid?

    Als het verlies van verbindingen betreft, soms onbereikbaar zijn van sites e.d. zou het wel eens het DNS probleem kunnen zijn dat in diverse threads hier aan de orde komt. In dat geval probeer de openDNS oplossing die daar genoemd wordt. Helpt dat dan weet je dat het daar aan lag, blijf trouwens klagen, maak storingsmeldingen, want het is van de gekke dat een van de belangrijkste services voor Internetgebruik niet goed werkt. O ja modem resetten lijkt soms te helpen, maar een paar keer opnieuw proberen of wachten, helpt net zo goed.
     
  3. Ziggo ellende!

    Dat kan ik wel uitleggen!

    vanaf 28-09;
    Maandag de heledag geen internet en telefoon. Pas 's avonds laat hersteld Ziggo de verbinding. Postcodegebied 2719.
    Helaas tot op heden blijven er grote problemen. De verbinding valt regelmatig weg.

    AUb, geen opmerkingen over mijn instellingen! Heb een nieuwe Sitecome 300n Router. De juiste instellingen check etc.

    De problemen zitten absoluut bij Ziggo!
    Service? geen bereikbaarheid servicedesk, op klachten krijg je een standaard reply. Geen communicatie!

    Dan blijft er maar een uitweg.....altenatief gaan zoeken.:no:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina