1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Secundaire e-mail adressen niet te zien

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Henk Vlug, 29 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kan al reeds een geruime tijd op de website van Ziggo mijn e-mail accounts niet meer bewerken. Ik bedoel hiermee dat ik geen nieuwe e-mail accounts kan aanmaken, zoals dit wel kon bij multikabel, Ook het aanpassen van mijn e-mail accounts lukt niet.

    Als ik bijvoorbeeld inlog op de website en ga naar mijn e-mail instellen, log ik met mijn hoofd account in en kom ik daar in het vakje “mijn e-mail”.
    Tot zover gaat alles goed .

    Als ik dan klik op secundaire e-mailaccounts (dan moet ik dus mijn andere e-mail accounts kunnen zien) dan kom ik ook in het vakje “andere e-mailaccounts” echter er staat in het totaal geen enkele e-mail adres van mij in.
    Ze werken echter wel, want ik krijg regelmatig e-mails op deze adressen binnen.

    Als ik dan klik op de button “e-mailaccount toevoegen”
    Krijg ik een hele rij met foutmeldingen zoals b.v.
    At org.apache.struts.taglib.tiles.insertTag$insertHandler. Enzv.
    Dit soort meldingen krijg ik ook wanneer ik op de button Mijn e-mail instellingen klik.

    Nou heb ik vanmiddag met de helpdesk van Ziggo gesproken, deze heeft voor mij twee e-mail account aangemaakt via zijn computer, dit is goed gegaan, maar ik zelf krijg nog steeds voornoemde foutmeldingen en het lukt mij dus niet.
    Het antwoord hierop van de medewerker van Ziggo is dat waarschijnlijk de beveiliging van mijn web browser te hoog staat.
    Echter ik werk met Internet Explorer Vs 7 en deze staat normaal op de standaard beveiliging, dus zoal hij vanuit Microsoft wordt ingesteld.
    Dit lijkt mij dus geen goed antwoord op voornoemd probleem, dit te meer dat ik in het verleden met Multikabel hier geen enkel probleem mee had ondervonden.

    Zijn er misschien meer mensen die dit probleem hebben en zij er misschien ook oplossingen hiervoor.
    Ik vindt het namelijk normaal dat ik zelf mijn e-mailaccount kan beheren, zonder tussenkomst van de Helpdesk.

    Komt dit iemand bekend voor ?
     
  2. Wat krijg je te zien als je hetzelfde probeert via Firefox?
     
  3. Ik gebruik firefox niet en ik weet ook niet wat ik hiermee moet doen.
    Firefox is als ik mij niet vergis ook een browser en moet ik deze is gaan installeren?
    Als u dat nodig vindt, wil ik dat best eens gaan doen.

    Laat mij uw reactie weten
     
  4. Klopt, FireFox is een browser en wordt vaak als beter, stabieler en sneller ervaren dan Internet Explorer. Ik weet dat het in principe geen oplossing is om een andere browser te proberen, maar op die manier kunnen we wel zien of het Internet explorer zelf is of iets anders dat de foutmeldingen veroorzaakt.

    Enne, als je eenmaal aan FireFox gewend bent, wil je niets anders meer :thankyou:

    O ja, FireFox is hier (gratis) te downloaden: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
     
  5. Ik heb nu inderdaad Firefox geinstalleerd.
    Volgens mij is er geen verschil.
    Ik krijg dezelfde fout meldingen als in Internet Explorer
     
  6. Ik kreeg ook dezelfde foutmeldingen.
    Maar toen ik bij het inloggen bij "Mijn e-mail instellen" mijn e-mail adres invulde zonder hoofdletters ging het wel goed.
    Dus het e-mail adres invullen zonder hoofdletters.


    met vriendelijke groet,

    Tommy
     
  7. Inderdaad Tommy dat is ook bij mij het probleem geweest.

    Hartstikke bedankt voor je informatie en hulp in deze
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina