1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk onbereikbaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Noordwijkerhout, 29 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterker nog, er zijn met de sb5100 geen problemen bekend met routers, dus zelfs als anderen dat wel denken is het nog geen standaard issue in elk geval.
     
  2. Helpdesk onberioekbaar - wireless verbinding valt weg

    1) Een paar weken geleden heb ik via deze forum gelezen dat er problemen waren / zijn met modem SB5100. Mijn verbinding valt weg tijdens gebriuk of 's-ochtends als ik mijn laptop / pc opstart heb ik geen internet (ook niet met rechtsteek netwerk kabel aan dee modem te hangen)

    Soms werkt het resetten van modem + router maar vaak lukt dit niet.

    Ik heb van Ziggo vernomen dat mijn modem / router niet goed omgaat met het vernieuwen van DNS adres? En oplossing hiervoor of sugesties woerden niet geboden. Indien de informatie in dit forum niet klopt m.b.t. router probleem dan hoor ik graag suggesties van anderen.

    Wellicht moet dan dit onderwerp binnen de juiste discussiegroep gelplaats worden?

    Suggesties zijn welkom maar ook wil ik weten waarom de helpdesk onbereikbaar blijft. Ook vanachtend weer geprobeerd.

    Alvast bedankt voor de reacties.
     
  3. In het verleden zijn er wel problemen geweest met een ander type modem, dat was toen een firmware probleem waar sommige routers 'niet blij van werden'

    De sb5100 heeft dit issue niet.

    Als dit een 5100 issue zou zijn zouden we nu 100en meldingen moeten hebben, welke we simpelweg niet hebben.

    Is geen 100% garantie, maar kans is wel uitermate klein dat dit aan het modem ligt.
     
  4. Als mijn router een probleem is, waar moet ik kijken. Welke instellinge moet ik na lopen? Ik heb een Zyxel 334 router.

    Wat ik wel heb gemerkt is dat als ik geen internet heb een hard reset werkt niet altijd. Som na het inloggen op mijn router of modem, via standaard ip adres, herstelt de verbinding zich zelf.

    Alle ideeen zijn welkom om dit op te lossen. Het is te gek dat bij het opstarten 's-ochtends mijn gezin het soms opgeeft omdat zij geen internet verbinding kunnen maken.
     
  5. Wat ik bedoelde was dat storingen in het draadloze gedeelte van je verbinding (dus tussen router en PC) niet aan Ziggo kan liggen. Ondertussen begrijp ik dat je ook problemen hebt met een bekabelde verbinding.

    Om problemen met de router uit te sluiten, adviseer ik net als Unknown om het een paar dagen met één PC direct op het modem te proberen (niet vergeten het modem te resetten na het omsteken). Blijft het probleem dan weg, is het een router issue. Is het probleem er dan nog steeds, lijkt het een Ziggo issue. In het laatste geval zou het nog het DNS probleem kunnen zijn dat sinds een week of twee speelt in het Casema gebied (met name voor oud Orange klanten).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina