1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk onbereikbaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Noordwijkerhout, 29 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wegens problemen met zowel internet alsmede nu met mijn digitaal televise heb ik afgelopen maand getracht contact te krijgen met de helpdesk. Helaas kom ik niet door en hoor constant wachttijden van meer dan 10 minuten. Het maakt niet uit hoe laat ik bel.

    1 keer heb ik wel gewacht en was ik bijna 1 1/2 uur aan de lijn om uiteindelijk door te komen bij een verkeerde afdeling.

    Op mijn email wordt slecht gereageerd mat algemen aantworden en men weigerd mij te bellen ondanks herhaaldelijk verzoeken.

    Wie kent de weg en heeft tips voor me?

    Bedankt
     
  2. Je zou eens kunnen beginnen met het noemen van je problemen:grin:
     
  3. Heb ik all gedaan op de juiste plekken binnen deze forum maar......

    1) digitaal TV wel geluid en geen beeld

    2) Internet wirelessverbindngin valt constant uit. Probleem ligt met modem volgens forum leden maar ik kan de help desk, noch per email, noch telefonish berieken om modem om te ruilen!
     
  4. Beste Ziggo: ik wil dolgraag extra diensten van jullie afnemen zodat jullie meer gaan verdienen maar je maakt het me niet gemakkelijk:

    Heb net drie kwartier aan de telefoon gehangen en het toen maar opgegeven. Misschien kan iemand mij hier helpen:
    Ik ga binnen Utrecht verhuizen, heb nu alleen digitale TV (dus geen telefonie en internet) en wil Alles-in-1 extra op mijn nieuwe adres.

    Als ik het besteltraject hiervoor invul op internet kan ik nergens opgegeven dat het deels een verhuizing is. Nergens kan ik dus invullen per wanneer ik het wil en dat de TV op mijn oude adres afgeloten en op mijn nieuwe adres aangesloten moet worden.

    Maar de Ziggo website zegt dan ook:
    QUOTE
    Je kunt maar 1 wijziging tegelijk indienen. Heb je naast de verhuizing een andere wijziging van je abonnement aangevraagd? Neem dan contact op met de Klantenservice van Ziggo: 0900-1884
    UNQUOTE

    Dus toch weer die helpdesk gaan bellen ...
     
  5. hallo, als u hen niet kan bereiken, dan bereikt ziggo U.

    hier op deze pagina uw adres gegevens en telefoonnummer achterlaten,
    dan binnen enkelen minuutjes wordt u teruggebeld.
    http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/

    links in het midden. (bel mij nu.)

    succes verzekerd.
     
  6. Ahh, dank. Je wordt inderdaad meteen teruggebeld. Komt wel weer in dezelfde wachtstand, na "slechts" een kwartiertje wachten had ik contact. Ik moet zeggen dat ik daarna goed en rustig geholpen ben.

     
  7. Wanneer Ziggo dit bij iedereen met een probleem toelaat dan denk ik dat dit financieel uit de klauwen gaat lopen. Dan had Ziggo toch beter voor een gratis nummer kunnen gaan naar mijn mening ipv het lokale tarief.
     
  8. nee ziggofan, ze bellen alleen terug als je een NIEUWE dienst wilt afnemen. dus dat terugbellen is zeg maar een inverstering.
    deze dienst bestaat al lager dan vandaag. maar je moet hem kunnen vinden.;)
     
  9. Het is technisch onmogelijk dat dit aan Ziggo ligt.
     
  10. Ik heb even het betreffende topic doorgelezen, maar zie niemand zeggen dat dit in JOUW geval écht aan het modem moet/zal liggen. Het lijkt me daarom ook verstandiger om eerst een aantal dingen na te lopen in je eigen huisinstallatie.

    Je zou eens kunnen proberen om één computer (tijdelijk) rechtstreeks op het modem aan te sluiten, zonder wireless verbinding dus. En dan een tijdje kijken of de verbinding dan nog steeds weg valt. Op deze manier kan er vervolgens beoordeeld worden of het nou toch wel of niet aan de router zelf ligt.

    Wat bedoel je trouwens met: "Wireless verbinding valt constant uit"? Valt het hele draadloze signaal dan weg, of blijft er wel verbinding met de wireless router maar wordt er geen internet signaal doorgegeven?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina