1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Henry Leenheers, 29 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het was weer eens zo ver !! Gistermiddag (Zaterdag) was de verbinding met het internet verdwenen; had ook geen telefoon. Er waren geen storingen bekend...dus Helpdesk maar weer eens gebeld. De medewerker van de Helpdesk had er duidelijk erg weinig zin in. Na een reset van het modem nog geen resultaat. Ik moest maandag (!) maar eens terugbellen en dan zou een monteur mij in de loop van de week bezoeken om alles na te kijken. Het aanmaken van een storingsnummer of een melding vopor de monteur was op dat moment door de administratieve omzetting van Home naar Ziggo niet mogelijk. Om een lang verhaal kort te maken.....na een uur of zo werkte internet plotsklaps weer. Vermoedde zelf al dat er iets heel anders aan de hand was. Dit was overigens de vijfde in totaal dat men duidelijk weinig zin had om te helpen, en me doorverwees naar een monteur.
    Opm. Heb overigens ook zéér goede ervaringen met een aantal andere wél deskundige helpdeskmedewerkers.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina