1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Dank U Wel ZIGGO!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Joeydenhaag, 27 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok, duidelijk.

    Dus dan maar liever geen negatieve berichten plaatsen? Als iets werkt hoef je ook niks te posten. Beetje onzin om een discussie te starten met: Joepie, mijn internet werkt. Heb je een probleem dan open je een discussie om te zien of er meerdere mensen dezelfde problemen hebben en wellicht kun je elkaar dan helpen of van tips voorzien.

    Ik ken mensen die ook problemen hebben en dit melden aan de helpdesk maar nog nooit van dit forum gehoord hebben. Als de enige manier van problemen melden over Ziggo dit forum zou zijn dan mag het beheer wel een aantal extra webservers huren :wink:
     
  2. En toch doet het een beetje pijn, als ik het zo mag zeggen, dat me buurman bijna €100,- p/m kwijt is, omdat hij alleen maar negatieve berichten door krijgt.
    Maar goed, ik zal hem eens uitnodigen, met een biertje erbij en hem een demo geven hoe 't werkt zonder probs :wink:
    Als alles rond is qua migratie etc. (ben benieuwd naar de extra's die nog komen gaan)
     
  3. Als Ziggo medewerker vind ik het eigenlijk best fijn dat iemand ook eens wat positief te melden heeft! :applause:

    Negatief doen is iedereen goed in, positief is voor velen wat lastiger, en daardoor des te leuker dat iemand dat wel eens doet. :thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina