1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Dank U Wel ZIGGO!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Joeydenhaag, 27 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ZIGGO Mijn favorite website www.ijji.com doet het weer, echt bedankt :D!!!!

    Ziggo FTW!:grin:
     
  2. met bedanken is toch niks mis mee
     
  3. Wat is hier anders aan dan gelijk een zeer negatieve uitlating te doen richting Ziggo zoals regelmatig te lezen is op dit forum? Is er een keer iemand tevreden mag deze het ook laten blijken net zoals anderen hun negatief commentaar leveren.
     
  4. Inderdaad, een positief bericht kan nooit kwaad.

    Ik sprak gisteren met mijn buurman 3 deuren verder.
    Die is zo in de ban van de negatieve berichtgeving van Ziggo (@home), dat hij nog steed een adsl lijn heeft van €65,- p/m, op jaarcontract, en toch nog zijn digitale tv apart afneemt van Ziggo.
    En zijn telefonie komt nog van KPN.

    Wij weten allemaal wat je voor dat geld bij Ziggo kan hebben.
    De negatieve berichten doen meer kwaad als je denkt, daar je degene waar het altijd ongestoord werkt niet zal horen op een forum.
    Ik draai van den beginne af via @home, dus nu ongeveer 9 jaar een tevreden klant, maar kon hem niet overtuigen. :?
     
  5. Tevreden? Een webpagina hoort het altijd te doen (mits de webpagina/server natuurlijk online is). Daar neem je toch internet voor bij een internet provider?
     
  6. Zo simpel is het allemaal niet. Komt wel wat meer bijkijken dan alleen maar een webpagina/server die online is.
     
  7. Ik heb ook nog steeds ADSL van een andere provider en telefoon bij KPN.
    Beide hebben me nog NOOIT in de steek gelaten en daar ben ik bereid voor te betalen.
    Ziggo gebruik ik omdat ik niks anders kan krijgen omdat Digitenne en Satelliet niet echt alternatieven zijn.

    Je buurman is niet alleen, zo zijn er nog heel veel hoor !

    Moet wel zeggen dat ik nog geen problemen gehad heb met Ziggo behalve de bekende HD aanloop problemen maar daar kan je Ziggo bijna niet de schuld van geven hoogstens dat ze de verkeerde keuze van head-end devices gedaan hebben.:pompom::pompom::pompom:
     
  8. Daarom mag ik op het werk dagelijk de shit van KPN oplossen zodat jij en anderen hier geen last van hebben. :applause:

    DNS van KPN is allesbehalve stabiel en XS4ALL laat ook wel eens steken vallen.
     
  9. Daar gaat het niet om, ik weet ook wel wat er allemaal bij komt kijken. Ik host zelf ook diverse websites en fora. Het gaat erom dat als een website online is ik deze via mijn provider moet kunnen bereiken. Zo te lezen was het een fout bij Ziggo dan zou ik het niet meer dan normaal vinden dat ze het probleem asap oplossen. En is het opgelost dat ga ik al helemaal niet juichen, het hoort gewoon te werken.
     
  10. Hi!

    Dat was geen probleem bij Ziggo maar bij een provider die filterde op zogenaamde bogon IP space (zie bogon project) en die was vergeten dat te updaten. Nu die betreffende hosting provider dat gefixt hgeeft werkt het voor de Ziggo gebruikers (met een nieuw ip adres) weer.

    Zonder de inside informatie te kennen is het soms erg raar zulke dingen te posten maar natuurlijk staan de beste stuurlui altijd aan wal.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina