1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De opmerking "financieel scheelt het niet veel" klopt niet helemaal. Wil je namenlijk snel internet van 10mb per sec. vergelijkbaar met alles in 1 dan hadden wij een pakket hoger Z3 internet moeten nemen en dat is wel veel duurder.

    Gelukkig komt er een oplossing, zoals ik al zei even geduld tot de officiele berichtgeving er is.
     
  2. Die hogere snelheid heb ik dan ook onder de missende 'extraatjes' vermeld.
     
  3. Hallo,

    heb vandaag gebeld met ziggo voor het afsluiten van een alles in 1 pakket. (Woon ook in cogas gebied) Heb dit telefonisch aangevraagd, dit kon wel volgens de persoon aan de lijn, die moest dat aan iemand anders doorgeven, deze persoon zou dan het abonnement kunnen omzetten.

    Hopen dat ik een bevestiging krijg binnen 5 werkdagen...:?
     
  4. als je de bevestiging ontvangen hebt, deel die met ons.
    Ik ben benieuwd of je een a-i-1 pakket krijgt.
     
  5. 3-1

    Heb vandaag de postcode check gedaan er daar kwam uit, dat ik als gebruiker van Cogas, wel het 3 in 1 pakket zou kunnen bestellen.
    Heb een afdruk van de check gemaakt aan Ziggo gestuurd voor een reactie. Ben benieuwd.
     
  6. 3-1

    Dit is de reactie die ik nu al heb ontvangen:

    Geachte heer EDELIJN,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7608 - Vraag - Ethernet to the Home - Algemene informatie: Abonnement".


    U dient wel de kabel van Ziggo te hebben voor het aanvragen van een bundelpakket.Wel kunt u internet afzonderlijk en /of telefonie aanvragen.
    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Dus ben weer helemaal bij.
     

  7. Dit zal spoedig wijzigen waardoor het allemaal wel mogelijk is. Nogmaals roep ik op tot geduld, binnenkort (komende weken/2maanden) komt er meer informatie van OF Ziggo OF Cogas.
     
  8. Zoals verwacht is het niet leverbaar. Vandaag maar weer een keer gebeld, deze persoon zei dus dat het niet kon.

    Het wordt tijd dat ze de verkopende agents eens wat beter gaan inlichten over de mogelijkheden, of dat de agents die daar zitten hun werk wat beter gaan doen.

    Heb een klacht bij ziggo neergelegd, omdat ik nu pas een maand later naar een lager pakket kan gaan, ik zou toch in aanmerking moeten komen voor een creditatie.
     
  9. Doe eens navraag bij Cogas.... Binnenkort komt er (en dat kan ik met 100% zekerheid zeggen) een oplossing!
     
  10. Met een oplossing bedoel je toch hoop ik. Dat mensen in het cogas gebied een alles-in-1 pakket kan nemen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina