1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Oke vanaf 1 juli dan, maar ZIGGO kennende duurt de snelheidsverhoging niet lang......

    Ach ja ik vind 10Mbit ook al lekker hoor, voor mij een hele vooruitgang!
     
  2. Ja, maar ik zat me ook al te verheugen dat de snelheidsverhoging per 1 juli plaats zou vinden... helaas wordt de invoering vanaf 1 juli gedaan, dus kan het nog wel een aantal weken gaan duren. Vandaar...
     
  3. da's snel...

    Hier wilde ik toch even een berichtje aan wagen:

    Nadat ik vanochtend deze draad heb doorgespit, heb ik om een uurtje of half 2 vanmiddag 0900-0730 gebeld om mijn 3 aparte Ziggo-producten (Internet Z2, Telefonie Z1 en DTV-basis) om te laten zetten naar Alles-In-1 Plus.

    Om 15:15 uur had ik al de beschikking over de up- en downloadsnelheden die horen bij AI1-Plus (1,5 en 10 mbps). En dat op zaterdag!

    Nu maar afwachten hoe de rest verloopt (gratis decoder en juiste faktuur met korting van 14,95) maar tot nu toe: Ziggo, respect... :applause:
     
  4. Netjes... :thumb up:
     
  5. Volgens Ziggo klantenservice en technische dienst kan dat dus niet en duurt dat maximaal twee weken?! Schiet mij maar lek....
    Verder weigeren ze de order te anuleren omdat deze te ver in het 'circuit' zit. Met andere woorden het grote afwachten is weer begonnen...
     
  6. Je zegt het zelf al: MAXIMAAL 2 weken, maar kan ook gelijk geregeld zijn...

    Blijf nou gewoon in 1 topic, want je begint nu ook al een topic in het internetdeel van dit forum.
     
  7. Precies, ze noemen natuurlijk een ruimte termijn, ook al is het vaak eerder; noemen ze namelijk een termijn van bijvoorbeeld 4 dagen en het wordt toch om één of andere reden wat langer, dan worden mensen natuurlijk boos. Zeg je binnen twee weken in de wetenschap dat het waarschijnlijk eerder is, zit je altijd goed.
     
  8. Bij mijn order was wat meer aan de hand dan alleen maar 'vastgelopen'. Om duistere redenen waren allerlei onderdelen meervoudig aangemaakt, waardoor ik op een maandlast van 1200 euro zou komen. Dat was voldoende reden om de boel te annuleren en een nieuwe order (zonder decoder trouwens) aan te maken. De nieuwe order is vervolgens binnen een paar uur doorgelopen.
     
  9. Alles-in-1 Plus besteld op 5 juni, klantenservice gaf aan dat het op 11 juni in zou gaan.
    Op 10 juni schriftelijke bevestiging en ook meteen de pakketservice aan de deur met de decoder. (SNEL!)
    En op 11 juni ook de beloofde 10Mbit/s. TOP ZIGGO!

    [​IMG]
     
  10. Het is niet altijd Kommer en Kwel met Ziggo :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina