1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eergisteren telefonisch Alles-in-1 Plus aangevraagd en gisteren had ik al de snelheden... Ik download nu met 1,2 MB/S, maar dat wordt per 1 juli toch ook verdubbeld?
     
  2. Ja, per 1 Juli het dubbele, dus 2.2 MB/S als het goed is.

    Mooi vooruitzicht toch.... :frons:

    ZIGGO is goed bezig zullen we maar zeggen :applause:
     
  3. Vrijdag besteld, maar mijn order bleek vastgelopen... :-( Decoder was inmiddels wel geleverd.

    Vandaag mijn order laten annuleren en opnieuw laten aanmaken. Gevolg: een uur later het nieuwe profiel in mijn modem :pompom::pompom::pompom:

    [​IMG]
     

  4. Dat ga ik dan ook maar eens doen, ik ga niet langer wachten op iets dat ik al moethebben
     
  5. En je ontvang nog een decoder die je vervolgens retour moet sturen. Medewerker van de helpdesk gaf aan dat ze abosluut niet kon annuleren wanneer de decoder is geleverd.

    Bij mij blijft de boel hangen op telefonie. Ergen staat dat ik mijn nummer moet behouden (maar dat zou sowieso zo moeten zijn aangezien ik al telefonie heb). Het zogenaamde error-team moet er opeens aan te pas komen.... weer een paar dagen zo niet weken onderweg.....
     
  6. Kreeg gisteren een bevestigingsbrief waar men in aangehaald dat ik ook een nieuw modem krijg i.v.m. de snelheidsverhoging van 1 juli a.s.

    Hebben jullie ook deze brief ontvangen? En dan met name de mensen uit Vriezenveen.

    Ik kan trouwens niet wachten tot 1 juli als ik een 20Mbit lijn krijg!!!!

    Dat betreft hulde aan ZIGGO wat betreft de snelheidsverhoging (op ander gebied kan het nog 200% beter!) :applause:
     
  7. Vanaf 1 juli...
     
  8. Nee, deze brief heb ik nog niet gehad, maar men zal deze brief sturen naar mensen met een oud modem denk ik. Voorlopig heb ik weer even een grote sik van Ziggo.... Er is steeds weer iets en niemand lost meteen iets op. Als ik in de supermarkt een pak melk haal over de datum en ik kom er te laat achter dan kan ik echt met het bonnetje meteen ruilen. Ziggo is dermate klantontvriendelijk dat je echte weken moet wachten op oplossingen terwijl het zoals 'tja' al zei ook meteen kan
     
  9. Waarschijnlijk 0900-1884, optie 3 en daarna 4, de administratie oftewel Overige Wijzigingen.
     
  10. Dit ging in 1 handeling of heb je eerst laten annuleren en daarna weer gebeld? Ziggo houd bij mij volt dat ze niet kunnen annuleren omdat de decoder al geleverd is. Kortom een mooie padstelling.

    Een technische medewerker wou me bewerend dat het zelfs twee weken kan duren voor je de snelheid hebt.... Het is net de belastingdienst, mooier kunnen we het niet maken....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina