1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. postcodecheck

    Hoop dat het snel gaat... Op dit moment is het nog niet mogelijk op 7609 (Nijrees, Almelo)
    Maar al met al zijn dit heel positieve geluiden.
     
  2. Reken er niet teveel op, wij kregen deze mail terug op onze vragen:

    Ze herhalen dus alleen maar wat het probleem is, en vergeten even de oplossing :cry:




     
  3. Hm ja, maar je mail wordt ook maar behandeld door iemand op een bepaalde afdeling, en als dat níet toevallig dezelfde afdeling is waar de mensen rondlopen die op de hoogte zijn van de staat van besprekingen tussen Ziggo en Cogas, zal die persoon dit antwoord geven. De communicatie tussen afdelingen intern is namelijk, onder het mom van specialisatie, niet denderend te noemen. Wat dat betreft zou ik meer waarde hechten aan het antwoord van de klantenservice van Cogas.
    Het feit dat je nog geen eenduidig antwoord krijgt is overigens een teken dat de besprekingen nog lang niet finaal zijn.
     
  4. Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is dat verschijnsel niets nieuws bij Ziggo. Gebeurt nog dagelijks dat er tegenstrijdigheden verteld worden, dus je conclusie kan wel eens op halve feiten berusten ;) Meest recent nog de smartcardsynchronisatie.
     
  5. Klopt. In mijn ervaring worden dit soort berichten pas doorgespeeld naar de verschillende afdelingen op het moment dat dit ook in persberichten bekend wordt gemaakt. Dus voor het zelfde geld zijn ze er al bijna uit. Maar definitief is het dus nog niet.
     
  6. Ook 1 Juni is schijnbaar niet gehaald... https://mijn.ziggo.nl/Ziggo/htdocs/bestelformulierinternet/PostcodeCheck.jsp
     
  7. Goed nieuws! Cogasklanten kunnen nu wel degelijk Alles in 1 bestellen, zij het niet via de website. Bestel je telefonisch, kunnen zij het voor je in orde maken. Je krijgt een Alles in 1 pakket met €14,95 korting op het abonnementsgeld. Geloof je het niet? Bel 0900-1884, optie 3 en daarna 4, die afdeling van de klantenservice móét het weten.

    Bron: mijn schoonouders die zojuist Alles in 1 Plus hebben besteld voor €35,-/maand.

    Via de website staat nog steeds van niet, dit kan voorlopig alleen nog telefonisch gedaan worden. Natuurlijk heb ik gelijk gecheckt bij de klantenservice (ik ken die verkopers), en zij zeiden het me tot tweemaal toe ook toe.

    Ik hoop dat ik niemand dood maak met een blije mus, als dit toch een fout intern betreft bij Ziggo, maar zo ziet het er, in het kader van de eerder genoemde data, niet uit. Eerst maar'ns wachten op de schriftelijke bevestiging! :pompom:
     
  8. Zou goed nieuws kunnen zijn. Laat even weten als je een schriftelijke bevestiging hebt want bij Ziggo geldt:"eerst zien en dan geloven"
     
  9. Klopt inderdaad. Voor Cogas klanten wordt / is het op zeer kort termijn mogelijk om een alles-in-1-bundel te bestellen met 14,95 korting. Ik moet alleen wel zeggen dat ik de exacte ingangsdatum niet meer zou weten. Dit zou 1 juni of 1 juli kunnen zijn. Ik zal dat vanmiddag even nakijken.
     
  10. Decibert woont niet in Cogas gebied, dus waarom zou hij een schriftelijke bevestiging moeten hebben?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina