1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. OP de site van Macfreak kwam ook regelmatig Ziggo voorbij.
    Reden waarom ik mijn brief aan Ziggo en Cogas naar het forum stuurde, die het Off Topic plaatste met vermelding van:
    'Je frustratie is heel begrijpelijk. Het bericht is alleen niet echt van toepassing op dit Mac Forum. Daarom verplaats ik hem naar de off-topic afdeling.'
    En dat zo'n brief dan toch meer dan 1300 x gelezen wordt, spreekt m.i. boekdelen.
     
  2. Goed lezen wat ik schreef over het All-In-1 pakket via Cogas:
     
  3. Zo denken ze er daar ook over... :schater:

    Hier wordt ook elke knullig onderwerp veel gelezen. 1 keer aanklikken geldt al als 1 view. Dus zo bijzonder is het niet.
     
  4. Antwoord Cogas

    Zojuist een mailtje van Cogas gehad betreffende mijn vraag over het Alles-in-1 pakket van Ziggo... Hierbij:

    Geachte heer,

    Met dit bericht willen we bevestigen dat onderstaand bericht in goede orde ontvangen is.
    Reden welke Ziggo opgeeft is helaas niet correct. Het is zo dat Ziggo toestemming heeft om alle diensten die ze kunnen leveren ook aan onze klanten te leveren.

    Het netwerk in Almelo is inderdaad wel van ons. Het gebruik van dat netwerk wordt door ons aan u in rekening gebracht.
    We verwachten inderdaad dat er over een tijd mogelijk is voor onze klant om het totaal pakket van Ziggo te nemen.
    Op dit moment is het niet mogelijk om precies te zeggen wanneer dat mogelijk is. De klanten worden op de hoogte gebracht als het eenmaal mogelijk is. We verwachten overigens niet dat het nog vele maanden gaat duren.
    We hopen dat u begrip heeft voor deze zaak en er vertrouwen in heeft dat we ons best doen om het voor onze klanten te regelen.

    Mocht u na ontvangst van dit bericht nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen op onderstaand telefoonnummer.

    Vriendelijke groeten,

    Cogas Kabel NV
    Kabeladministratie

     
  5. Cogas

    De beloftes van Cogas neem ik met een korreltje zout.
    Diverse data,wanneer het mogelijk is, vliegen je om de oren.
    In hun huis-aan-huis blaadje roemt Cogas de samenwerking met Ziggo.

    "Haal alles in huis met de kabel! Cogas + Ziggo= Alle produkten via de kabel"
    Gemakshalve vergeet men te zeggen dat "alles in een" niet kan.
    Als je belt geeft Cogas Ziggo de schuld.
    Hun beloftes zijn voor mij dan ook niks waard.
     
  6. Ontvangen antwoord van Cogas op mijn brief van 1 mei 2009:

    'Inderdaad zag het er naar uit dat Alles-in-1 per 1 april geleverd zou worden in het Coga verspreidingsgebied. Echter 1 mei is ook nog niet gehaald. Het probleem zit bij Ziggo m.b.t. de facturering naar de klant. Als Cogas klant moet u namleijk korting krijgen, aangezien het standaard analoge signaal(waarover Ziggo zijn signaal transporteert) door Cogas geleverd wordt. Dit bedag betaalt u immers al aan Cogas Kabel. Helaas gaat dat nog niet goed bij Ziggo'.
    Nu wordt er gestreefd naar een datum van 1 juni 2009. Of dit echter gaat lukken is nog niet door ons te zeggen."


    advies: zelf regelmatig checken door op de site van Ziggo de postcode=check te doen voor je adres.

    Ons geduld wordt wel op de proef gesteld, maar we geven de moed nog niet op.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2009
  7. Nou, dat geeft toch enige hoop.
    Laten wij hopen dat het snel lukt. :cool:
     
  8. Nou ik hoop voor jullie dat er eens wat meer schot in de zaak komt!
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  9.  
  10. Het gebed loopt ten einde. Ziggo zou nu bezig zijn met het omzetten van zaken als postcode check en facturatie. Een ding scheelt, men zou nu heel wat ervaring moeten hebben opgedaan met het omzetten van grote groepen klanten. Dus wie weet wat de PC check nu al voor sommigen oplevert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina