1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Cogas en Ziggo

    En op het juiste antwoord zit ik, en velen met mij nog steeds te wachten.
    Ik heb een brief van Cogas dd. 22 april 2009, waarin deze meldt over mijn klacht over Alles-in-1, dat ik wel wil hebben, maar niet kan krijgen ????,
    ik citeer:
    'uw klacht is geregistreerd en in behandeling genomen. Binnen 10 dagen kunt u een inhoudelijke reactie verwachten'.
    Ik heb er al rekening mee gehouden, dat het werkdagen zijn, hetgeen betekent, dat het antwoord niet eerder komt dan op 12 mei.
    Dus nog even geduld a.u.b.
     
  2. Alles-in-1

    Maar dan is het toch vreemd dat ik in een mailtje van Ziggo hoor dat ik dit pakket (ook in Almelo) gewoon kan bestellen?
     
  3. Klopt. Misschien moet je toch even bellen met Ziggo en duidelijke uitleg vragen.
     
  4. Dit antwoord kreeg ik een paar dagen geleden van Cogas naar aanleiding van de vraag waarom ik geen alles in 1 pakket van Ziggo kon krijgen en of zij daar wat aan konden doen. Temeer omdat ze in hun rondgestuurdefoldeer zich zo op de borst kloppen over de samenwerking met Ziggo

    Met dit bericht willen we bevestigen dat onderstaand bericht in goede orde ontvangen is.

    Op onze site wordt u doorverwezen naar de site van Ziggo om de digitale diensten aan te vragen.
    U kunt alle diensten wel gescheiden krijgen van Ziggo en daar kunt u zich gewoon voor aanmelden.

    Reden hiervan is dat het niet mogelijk is om het totale pakket te ontvangen in ons verzorgingsgebied.

    Totaalpakket bestaat uit het Analoge Signaal, Digitale Signaal, Internet en Telefonie.
    Aangezien wij leverancier zijn van het analoge signaal kunt u bij Ziggo geen totaalpakket krijgen.
    Ziggo heeft als voorwaarde dat zij de leverancier moeten zijn van het analoge signaal om in aanmerking te komen voor het totaal pakket.
    Ziggo accepteert het niet en daardoor krijgt u geen korting van Ziggo.

    U betaalt dus aan ons voor de dienst die wij u leveren en aan Ziggo voor de diensten die zij leveren.

    Uiteraard hebben we er alle begrip voor dat dit heel verwarrend overkomt.
    We zijn overigens druk aan het kijken wat we hieraan kunnen gaan doen, aangezien onze klanten benadeeld worden terwijl het niet in onze handen is.
    Het is inmiddels zover dat over enkele maanden ook onze klant het totaalpakket van Ziggo kunnen nemen.
    De klant zullen hier tzt over worden geïnformeerd.

    We hopen op begrip van uw kant.

    Mocht u nog vragen hebben na ontvangst van dit bericht kunt u contact met ons opnemen op onderstaand telefoonnummer

    Zo te zien lijkt er enige beweging in de zaak te zitten.
     
  5. Als de medewerker zegt dat het - al - in het systeem wel kan, zou ik een A-I-1-pakket bestellen.
    Krijg je ook inderdaad een decoder thuisgestuurd en een rekening die hoort bij zo'n pakket (39,95, 49,95 of 64,95) dat kan je er vanuit gaan dat het nu inmiddels wel is doorgevoerd.
    Een separaat bedrag voor analoge tv aan Cogas, zou dan niet meer op de rekening moeten staan. (hoogstens als de overgang tussen 2 maanden inligt.
    Echter, het is mij bekend DAT het ging gebeuren, maar niet wanneer.
    Anders veel plezier met zo'n A-I-1 pakket met bijbehorende internetsnelheden.

     
  6. Bedankt voor je bijdrage Kingpin, maar zoals hierboven staat betaal je bij een alles-in-1 pakket nog steeds voor het analoge signaal aan de Cogas.
    Dat is een bedrag van €14,95 en daar bovenop komt dan het bedrag van €16,25 dat je voor het digitale signaal aan Ziggo betaald...
     
  7. We zouden toch wel gek zijn, om én Cogas én Ziggo te betalen!
    Cogas is eigenaar van de kabel en Ziggo levert een digitaal signaal.
    Beide leveren elk geld op, dat vooral Ziggo hard nodig heeft om het hedge-fonds, dat eigenaar is te behagen. Er moet winst worden gemaakt.
    Cogas heeft fat probleem niet.

    Ik heb al een digitale ontvanger en kan DTV ontvangen.
    Maar ik wil een Alles-in-1-pakket, al was het alleen al omdat het goedkoper is dan alles apart.
    Volgens Ziggo kan dat niet, je kunt alleen alles apart krijgen.
    En DTV dan? Dat krijg je van Cogas, nou ja: internet en telefoon van Ziggo, en allemaal via één en dézelfde kabel.

    Het is langzamerhand niet meer uit te leggen.
    Het lijkt alleen te lukken als je de tv-programma's Kassa en Radar inschakelt; en dan nog ...
    'Belofte maakt schuld', schreef ik aan Cogas.
    Waar blijven ze ze??
     
  8. Nieuw antwoord Ziggo

    Zojuist ontving ik de volgende mail van Ziggo:

    Geachte heer,

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC7606 - Vraag - Ethernet to the Home - Mijn Ziggo".


    Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. In tegenstelling tot eerdere informatie die u gegeven is,moeten wij u meedelen dat het momenteel nog niet mogelijk is om een alles in een pakket aan te vragen voor uw adres.Dit heeft te maken met het feit dat Cogas uw kabelleverancier is en het nog niet mogelijk is om dit met onze diensten te koppelen tot een alles in een pakket.

    Over duidelijkheid gesproken.
    De ene medewerker zegt dat je wel kan bestellen en de andere niet..

    Wat een kennis en kunde bij Ziggo!!!
     
  9. En wat denk je van het getreuzel van Cogas?
    Ik correspondeer over dit onderwerp al vanaf 25 juli 2008.
    Dat weet Ziggo ook, want aan Ziggo stuurde ik een brief met als titel,
    'Dag Ziggo,luister eens ...'
    Dat je van Ziggo maar moeilijk antwoord krijgt weten we al.
    Maar bij Cogas weten ze hiermee kennelijk ook geen raad.
    En dat dit onderwerp leeft bij de mensen, die kabel van Cogas hebben, blijkt uit het aantal keren dat op:
    http://macfreak.nl/cgi-bin/forums/forums.cgi?forum=22
    ingelogd is om te kijken of ... Maar liefst 1300 keer!

    Als bijzonderheid vermeldt ik nog even, dat op 7 meter van mijn kabelaansluiting, de glasvezelkabel van Cogas ligt.
     
  10. Graag even uitleg wat het verband is tussen McFreak en CoGas/Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina