1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mailtje zal best juist zijn, alleen is dit een mail van 16 februari en het is nu begin april.
    Ik denk niet dat er een "ruime bekendheid" gegeven zal worden, zelfs geen beperkte.

     
  2. De naam klopt in elk geval (en nee, het is geen familie van Jack).
     
  3. Ah. ok, ik was het draadje uit de draad dus even kwijt.
    behoorlijk oud "nieuws" dus, ik was op m'n "hoede" voor 1 april grapjes en zie een oud bericht voor recent aan.
    Gevalletje oeps :oops:
     
  4. ziggo 3-1

    Dit is het antwoord welke ik kreeg van Cogas betreffende de vraag of ik het Ziggo 3-1 pakket kon krijgen:

    Geachte heer Edelijn,

    Met dit bericht willen we bevestigen dat onderstaand bericht in goede orde ontvangen is.

    Op onze site wordt u doorverwezen naar de site van Ziggo om de digitale diensten aan te vragen.
    U kunt alle diensten wel gescheiden krijgen van Ziggo en daar kunt u zich gewoon voor aanmelden.

    Reden hiervan is dat het niet mogelijk is om het totale pakket te ontvangen in ons verzorgingsgebied.

    Totaalpakket bestaat uit het Analoge Signaal, Digitale Signaal, Internet en Telefonie.
    Aangezien wij leverancier zijn van het analoge signaal kunt u bij Ziggo geen totaalpakket krijgen.
    Ziggo heeft als voorwaarde dat zij de leverancier moeten zijn van het analoge signaal om in aanmerking te komen voor het totaal pakket.
    Ziggo accepteert het niet en daardoor krijgt u geen korting van Ziggo.

    U betaalt dus aan ons voor de dienst die wij u leveren en aan Ziggo voor de diensten die zij leveren.

    Uiteraard hebben we er alle begrip voor dat dit heel verwarrend overkomt.
    We zijn overigens druk aan het kijken wat we hieraan kunnen gaan doen, aangezien onze klanten benadeeld worden terwijl het niet in onze handen is.
    Het is inmiddels zover dat over een aantal maanden ook onze klant het totaalpakket van Ziggo kunnen nemen.
    De klant zullen hier tzt over worden geïnformeerd.

    We hopen op begrip van uw kant.

    Mocht u nog vragen hebben na ontvangst van dit bericht kunt u contact met ons opnemen op onderstaand telefoonnummer.

    Vriendelijke groeten,

    Cogas Kabel NV
    Kabeladministratie
    0546 836 902
     
  5. Aantal maanden? Zal wel weer een eeuwigheid duren
     
  6. "Hooguit" tot analoog er bij Ziggo volledig uit gaat. Dan valt dit "verschil" met CoGas vanzelf weg.
     
  7. Oftewel, er verandert niets in de bestaande verhouding. De Cogas wil niet toestaan dat onze kabelboer het analoge signaal levert en de bedragen daarvoor opstrijkt.
    Dus geen alles-in-1 paketten daar. :wink: Terug naar af?

    Gert.
     
  8. @nicoedelijn

    Ik heb exact dezelfde reactie gekregen.. Cogas heeft dus al een standaard reactie klaar liggen. Hoop dat het dit jaar nog wat wordt met alles-in-1 voor iedereen...
     
  9. Cogas en Ziggo alles-in-1

    Het wordt dus tijd om NU allemaal te reageren op deze gang van zaken.
    Vanmorgen, terug van een paar dagen vakantie, lag er een COGAS-blad in de brievenbus. Maar niks over het beloofde alles-in-1 pakket.
    En dat terwijl ik op 1 april, citeerde uit een mailtje van 16 febr. 2009:

    "'Vwb Alles in 1,

    Ziggo heeft het pakket in zijn diensten zitten. Echter is 1 van de eisen die zij stellen dat de klant dan ook het signaal bij Ziggo afneemt.

    U woont echter in Vriezenveen. Daar is de kabel van Cogas.
    Dit probleem hebben wij van Cogas uiteraard ook gezien en zijn besprekingen gestart met Ziggo.

    Zoals het er nu naar uitziet kan Ziggo alles in 1 per 1 april in ons verzorgingsgebied geleverd worden.
    Hier zal Cogas ruime bekendheid aan gaan geven.

    Indien u nog vragen hebt mag u altijd contact met mij opnemen.



    Met vriendelijke groet,

    ***)
    Senior Projectleider
    Cogas Kabel N.V.

    ***)
    W www.cogas.nl
    KvK 06050036

    Rohofstraat 83
    Postbus 71
    7600 AB Almelo
    "

    Ik voel me dus net als iedereen voor de gek gehouden;
    of tenminste weer voor een tijdje met een kluitje het riet in gestuurd.
    Reden waarom ik per brief en per e-mail, kopie komt op het forum, daarover met de heer ***), in debat ga.
    En ik ben boos, net als toen ik reageerde toen ik te horen kreeg van Ziggo, jammer, maar het kan niet.
    Dat zeiden ze al eerder, maar zie eens wat je met Radar en Kassa kan bereiken!!
    Niet opgeven dus, we willen gelijk behandeld worden! En niet bedonderd!

    monnik

    mod edit : Conform de forumregels is het niet toegestaan om van medewerkers van bedrijven persoonsgegevens te publiceren zonder hun toestemming.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2009
  10. Ook ik ontving van Cogas de folder waarin ze schrijven:"
    "Haal allles in huis met de kabel!
    Cogas + Ziggo = Alle producten via de kabel"
    Ze verwijzen verder naar de site maar daar wordt met geen woord over ai1 gerept. Ze houden ons aan het lijntje (kabeltje).
    Het wordt tijd dat Reggefiber ook haar glasvezelnet in het Cogas gebied gaat leggen. Ze hebben wel de intentie gezien onderstaand bericht uit de website.


    "Reggefiber bouwt, beheert en exploiteert fiber to the home netwerken en heeft de ambitie om alle woningen in Nederland te voorzien van een aansluiting op haar glasvezelnetwerk.

    Reggefiber, opgericht in 2005, vindt haar oorsprong in Twente. Door visie, daadkracht en doorzettingsvermogen heeft Reggefiber zich een unieke positie in de Nederlandse markt verworven."
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina