1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beschikbaar of niet ??

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziggofan, 26 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Met alle respect lijkt me iets 'uitproberen' bij Ziggo niet zo zinnig. Ik hoor liever een antwoord van iemand van Ziggo of dit een fout op de site is of dat het mogelijk is of binnenkort beschikbaarkomt waardoor je dit alvast kunt bestellen.
     
  2. Ik had dezelfde vraag. Woon ook in het Cogas gebied. Ik heb vorige week de vraag voorgelegd aan Ziggo via het contactformulier of het mogelijk is om het Alles in1 pakket ook in het Cogas gebied te krijgen. Behalve een automatische ontvangstbevestiging heb ik van Ziggo nog niets gehoord. Ik wacht maar even af.
     
  3. Ik denk dat de voordeelactie niet voor de Cogas kabel geldt. Hebben jullie al eens contact met Cogas gezocht ? Cogas had/heeft een deal met @Home/Ziggo over het gebruik van de kabel. Toch een vreemde constructie want de digitale TV bij Cogas is wel weer van Ziggo !
    En anders probeer bij jullie gemeenteraad te bewerkstelligen dat het kabelnet aan Ziggo wordt overgedragen. Cogas, van oorsprong een gasdistributiebedrijf, blijft een vreemde eend in de Twentse bijt want ze zijn indertijd ook niet meegegaan met de grote energiefusie die uiteindelijk tot EDON en later Essent heeft geleid.
     
  4. Deze opmerking heeft niets te maken met onze vraag en staat er zelfs los van. Volgens de postcodecheck van Ziggo is het beschikbaar, onze vraag is of dit klopt en zo ja per wanneer?
     
  5. Voor zover ik weet klop het niet...

    En Cogas zal niet zo één twee drie opgaan in Ziggo. De kabeltak is namelijk het enige nog echte Cogas bedrijf, de energietak is al een tijdje geleden opgegaan in Electrabel.

    De gemeente heeft hier weinig mee te maken, het netwerk is eigendom van Cogas, en beslaat meerdere gemeenten in Twente en de Achterhoek.
     
  6. Is de Cogas niet simpel de netbeheerder die tevens kabelboer speelt in hun regio? Een prima prooi voor een overname door wie dan ook eigenlijk... Want veel extra's heeft Cogas tegenwoordig niet meer te bieden en zooo groot zijn ze tegenwoordig ook weer niet. Zie http://www.cogas.nl/home/OverKabel/Verzorgingsgebied

    Gert.
     
  7. Half Overijssel niet groot??? :?:

    Hoe dan ook zal Ziggo er uit moeten komen met Cogas en andersom over hoe om te gaan met alles in 1. Ik blijf het vreemd vinden dat de postcodecheck aangeeft dat ik het kan bestellen en dat het beschikbaar is (wordt). Vandaar mijn vraag. Ik kan me niet voorstellen dat Ziggo extra werk wil door mensen die gewoon gaan klikken en bestellen en waar het dan hopeloos fout gaat. Dus zou ik graag van een Ziggo-official/medewerker horen of de site fout is of dat de site gewoon goed is en dat het inderdaad beschikbaar is of wordt.
     
  8. Ik woon zelf in Vriezenveen en heb een hele tijd geleden Ziggo Alles-In-1 Extra besteld. Ik heb er achteraan gebeld hoe het zat met de kosten voor de kabel (TV) die normaal via Cogas lopen, en volgens een medewerker van Ziggo blijft dit gewoon via Cogas lopen en betaal je Ziggo alleen voor Internet en Telefonie.

    Ondertussen ben ik wel overgezet naar het nieuwe systeem en kan ik inloggen, maar ik kan nog geen overzicht opvragen van 'Mijn Producten' (Java error) en de snelheid is ook nog niet verhoogd.

    Om het zeker te weten is het denk ik het beste om er zelf even achteraan te bellen, want bij Ziggo is wel vaker iets misgegaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina