1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wegvallen connectie in browsers ..

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door AlexN, 24 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. even offtpic dan, digitenne heb ik op proef gehad en de kwaliteit van digitenne is om te huilen. verdere alternatieven zijn er nog niet in de regio helaas.
     
  2. Maar wat is dan precies je probleem?
    Zo te lezen ben je over naar KPN, Je hebt alleen nog Tv en stuurt toch mails naar de helpdesk.

     
  3. Nee niet meer, ik stuurde. Echter omdat ik ze telefonisch niet te pakken kreeg en er niet gereageerd werd op mails, heb ik besloten om alles weer op te zeggen (behalve TV)
     
  4. En dat opzeggen is dus wel gelukt.
    Veel plezier bij de KPN

     
  5. Uiteindelijk wel, maar niet via de normale manier. Ik heb gekozen om mezelf aan te melden (dan kom je er wel door), gelukkig had ik dit keer wel ieamnd aan de lijn die behulpzaam was en het heeft stopgezet. echter zal het me niet verbazen als ik deze maand als nog de rekening krijg, maar dat is een zorg voor later
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina