1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wegvallen connectie in browsers ..

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door AlexN, 24 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe stel je een OpenDNS in?
     
  2. Ga naar http://www.opendns.com op te lezen wat het is en wat ze doen.
    In het kort komt het erop neer dat je het ip adres van je Ziggo DNS servers
    vervangt door die van OpenDNS.
    Dit doe je of rechtstreeks op je PC of in je router als je die hebt. Lees de manual van je router of google effe op het instellen van IP configuratie voorf windows.
    De ip adressen van OpenDNS zijn:
    208.67.222.222
    208.67.220.220


    Komt van de OpenDNS site.
    Echter, meldt aub. ook een storing aan bij Ziggo als je dat nog niet gedaan hebt. Die bozo's dienen ervoor te zorgen dat DNS gewoon werkt zodat we niet worden gedwongen om externe DNS servers te gebruiken.
     

  3. ik heb vorige woensdag 24-09-2008 hierover al een melding bij ziggo gedaan.
    heb enkel maar een ontvangst bevestiging terug gekregen

    Bedankt voor uw bericht. U krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.

    ik weet niet wat snel is bij ziggo maar ik heb tot op heden niets meer vernomen en en het probleem is er nog steeds :x:sad:
     
  4. Deze storing duurt nu al week? Dit is toch werkelijk ongelooflijk? Wellicht voor de gebruikersvereniging na 7 dagen ellende toch maar eens tijd om aan de bel te trekken bij Zieko?
     
  5. Er was voor het weekeinde al een officiele melding. Blijkbaar is het een lastig probleem...
     
  6. hier in regio 3951 precies hetzelfde treurige verhaal
     
  7. Een week? Zeg maar drie!

    Op 8 september rond 23:30 uur is mijn aansluiting van Online naar Ziggo gegaan en ben ik voor het eerst geconfronteerd met de Ziggo (Casema) nameservers. Binnen het kwartier was het me duidelijk dat die te gammel waren om te gebruiken. En nee, afgezien van de 'standaard Ziggo-ontvangstbevestiging' heb ik nog geen enkele reactie gehad op mijn melding hierover. Maar ook dat schijnt normaal te zijn tegenwoordig, want ik heb nog meer zaken gemeld en ook daar heb ik nooit enige serieuze reactie op gehad.
     
  8. Heb vanmiddag via Ziggo Thuishelp gechat met een medewerker van Ziggo. Aanvankelijk leek hij van niks te weten, maar na wat doordringen gaf hij toe dat er al een week 'een probleem' is en dat 'het wordt onderzocht'.

    Weinig geruststellend denk ik zo, als ze na een week nog niet aan het herstellen zijn maar nog in de onderzoeksfase zitten begin ik al snel aan het woord incompetentie te denken.
     
  9. Mijn ouders hebben hier ook regelmatig last van. Dus het zou mooi zijn als die storing verholpen wordt.

    :giveup::lol:
     
  10. Gelukkig

    Ik dacht dat ik alleen deze ellende had, en dat er wat aan mijn router aan de hand was

    Kan een medewerker van ziggo hier wat meer over vertellen.

    o ja zijn er meer mensen die webmail van Casema heel vaak niet geopend krijgen?
    het zal allemaal wel toeval zijn, maar inderdaad , sinds er Ziggo op de website staat, loopt het internet een stuk minder soepel
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina