1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

email storingen.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Enwee, 24 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. E-mail

    Elke helpdeskmedewerker geeft dit aan. Ook durven ze te stellen dat een router niet ondersteund wordt. Het is gezwets in de ruimte. Er is al ruim een week storing in het gebied 2283 en dat komt alleen maar omdat jullie met inlogpunten hebben geklooid.
    Als je langer dan 10 minuten niet actief bent, word je er uit gegooid. Dat dwingt mij om elke twee minuten te kijken of er post is en dat laat ik deze pc dan ook doen. Totdat jullie treiterijen ophouden.
    Weet je hoe lastig het is om een modem en een router telkens te moeten uitzetten?
    Kwaliteit hadden we van Casema. Ziggo sucks!!! :no:
     
  2. Ik kan werkelijk geen chocola maken van wat je me probeerd te vertellen. Wat bedoel je met inlog punten? Je bent kennelijk ontevreden en gooit nu een emmer leeg, maar is er mischien iets waar ik je mee kan helpen? Ik zie niets concreets op de dingen na waar ik zoals ik al zei geen chocola van kan maken.

    Wellicht kun je even rondlezen op het forum zodat je ook daadwerkelijk ziet dat mensen je proberen te helpen op het forum, wat gewoon vrijwilligers zijn allemaal, ik ook.

    Een eerste posting als deze, eigenlijk zou ik er niet eens op moeten reageren, zo ongeloofelijk negatief, maar laten we eens zien wat nu echt je probleem is. Kun je dat rustig en normaal, zonder frustratie dus, uitleggen? Mischien kan iemand je dan op weg helpen.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Jawel, maar je wordt negatief als je hoort dat je inloggegevens niet juist staan, dat een router niet ondersteund wordt, dat je op dit forum actief bent en als je dan op verzenden klikt heb je geen verbinding meer met het internet.
    Ik verwacht verbinding te hebben met Internet, met pop3 en smtp casema in 2283, elk moment van de dag. En dan geen smoesjes over "doen jullie het wel goed?"

    Heel eenvoudig: als je eindelijk ingelogd bent en je mail ontvangt, je leest de mail en stuurt een berichtje terug, dan blijk je geen verbinding meer te hebben. Je kunt wachten tot je een ons weegt, maar er is geen verbinding. Het modem en de router uitzetten is het enige dat helpt.
     
  4. Hi!

    Lijkt me geen raar uitgangspunt. Wat werkt er op dit moment niet van hetgeen je noemt nu?

    Op zich is het niet heel raar dat Ziggo een selectie maakt met de routers die ondersteund worden. Zo'n router is dan ook getest en in orde bevonden. Er zijn behoorlijk veel routers in de markt en niet iedere router doet ook wat hij zou moeten doen...

    Bye,
    Raymond.
     
  5.  
  6.  
  7. je kunt mij niet wijsmaken dat je een storing zoals die van vannacht met de casema pop en webmail niet kunt nabootsen, toch heb ik je om info zien vragen... zo wijs ben je dus niet :cool:

    jammer dat er in elke post van jou een ondertoon zit, je bent een ziggo official probeer je eens proffesioneel op te stellen. zonder eigen mening dus :wink:
     
  8. Hi!

    Nee, je hebt gelijk, ik snap er helemaal niks van, wat doe ik hier eigenlijk??

    :giveup:

    Bye,
    Raymond.
     
  9. E-mail storing

    Beste Raymond, ik weet niet wat jij hier doet anders dan stangen over een slechte verbinding. Na-na-nana-na.
    Al ruim een week moet ik de router uitzetten, het casema-modem uitzetten, even wachten, weer aanzetten in omgekeerde volgorde en dan hopen dat ik mijn e-mail kan binnen halen. Als ik dan eindelijk verbinding heb en een berichtje ontvang van een zekere <webmaster@ziggo-gebruikers.nl met een link in het bericht, dan krijg ik een error melding dat de website niet gevonden is. Dus: Router uit, modem uit, even wachten, in omgekeerde volgorde weer aanzetten, checken of mijn startpagina het doet, warempel, google in beeld, dus snel klikken op die link van de ziggo-gebruikers, waarempel, ik kan lezen over ene Raymond, die niet weet wat hij hier doet. Dan klik ik op reactie versturen.... Helaas, geen verbinding. Mag jij mij adviseren wat ik moet doen, als vrijwilliger weet je dat ik de router moet uitzetten, het modem... Nee, laat maar, ik heb nog geen advies van jou gelezen dat ook maar iets van intelligentie in zich had. Weet je, ik ga wel op de publieke groep nl.internet.providers verder, kan heel Nederland meelezen hoe geweldig klote of Ziggo is.

    Wens je wijsheid
    Frans
     
  10. mooi bericht, en terecht.

    heb je de problemen ook als je (een dagje) geen router gebruikt? dat is wel van belang in dit geval. welk merk en type router heb je?

    :shock:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina