1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

email storingen.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Enwee, 24 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo webmail. Ik kan daar op dit moment ook niet inloggen. Quicknet werkt wel naar behoren op dit moment.
     
  2. Wel inloggen met een ziggo.nl account!

     
  3. Vanzelfsprekend ;)
     
  4. Ook mij lukt het niet via Outlook met het Ziggo account in te loggen.
    Telkens wordt nnaar wachtwoord gevraagd.
     
  5. Heb je al eens pop.ziggo.nl als pop server ingesteld? Dat lukt bij mij wel !
     
  6. Zeker, ik doe niet anders.
    Ook bij het inloggen via webmail wordt steeds naar het password gevraagd.
     
  7. Alles werkt inmiddels zoals het hoort te werken. Ook de Ziggo e-mail accounts.
     
  8. Hi!

    Welke server names zijn dat?

    Versturen zou, ook al klopt je password van een pop box niet, gewoon moeten werken...

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Om eerlijk te zijn was dat een beetje sarcastisch van me, sorry. Ik doelde op de Casema webmail. vannacht weigerden zowel de pop als webmail de wachtwoorden. Mag ik je een tip geven? ik zie je namelijk vaak dingen vragen. Is het misschien handig dat je zelf allerlei testaccounts in handen krijgt. Je hoeft dan geen informatie te vragen maar kun je allerlei dingen zelf naabootsen. tip van de dag! :pompom:
     
  10. Hi!

    Die heb ik, voor vrijwel alle platformen, maar als het met een test account werkt, en bij andere users niet, hebben we extra info nodig.

    Je dacht dat ik van gisteren was? :-) :schater:

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina