1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

email storingen.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Enwee, 24 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds gisterochtend email drama in Amersfoort. Ontvang niks, versturen gaat wel (soms)
     
  2. email problemen gedeeltelijk opgelost

    krijg nu in postcode 4201 wel weer email van vandaag binnen. Alleen nog steeds geen email van gisteren. Komt dit nog terug of moet ik het als verloren beschouwen en mn klanten nabellen alles opnieuw te sturen
     
  3. e-mail storing

    Beste mensen,

    Dit is te gek voor woorden. Vanaf de overname van CASEMA (nooit geen problemen gehad) is het elke week wel wat. Trage verbinding is wel het voornaamste. Ook mijn telefoon vertoont rare kuren en nee meneer ZIGGO, dat ligt niet aan mijn telefoontoestel !! Nu weer heb ik al 2 weken problemen met de e-mail van ZIGGO (postcode 4207). Verschillende keren de helpdesk gebeld, maar wat daar zit voor figuren..... Als ik zo op mijn werk was, was ik er al lang uitgeflikkerd. Enfin, afgelopen zondagochtend dacht ik dat de boel opgelost was, maar zondagmiddag wederom drama met een grote D. En maar wachten op een oplossing, hoe lang het duurt weet niemand. Wachttijden bij de helpdesk langer dan 10 minuten en daar gaat de verbinding (verbroken). Daar betaal ik geen € 19,95 per maand voor. Dat kan ik beter in het water gooien. Ik ben het dan ook meer dan zat en ga straks maar eens shoppen naar een andere provider. Slechter als dit kan het volgens mij nooit worden. Eigenlijk moest iedereen dat maar doen, piepen ze bij ZIGGO wel anders.
    Ik geef het op. :giveup:
     
  4. Het lijkt nogal hardnekkig te zijn. Want zo'n grote storing zou toch binnen 24 uur oplosbaar moeten zijn?!?!
     
  5. Hi!

    Je lijkt de enige met een probleem nog. Ik heb echt het sterke vermoeden dat het probleem gewoon in je eigen instellingen zit.

    Laten we ze nog een keer langs lopen.

    Mail server: smtp.casema.nl ?
    Pop server: pop.casema.nl ?

    Geen spatie achter je usernamen oid?

    Verzenden voor de Casema klanten, die storing is vanmorgen al opgelost. Als je nog steeds neit kunt mailen is er echt iets anders aan de hand.

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Email storingen

    Hoi,

    Hmmmm, @Raymond
    toevallig dat zoveel mensen "verkeerde instellingen":confused:
    (b)lijken te hebben.....:mrgreen:

    met onze pc- instellingen hier (2908) is nix aan de hand
    met ZIGGO'S klantinsteling helaas WEL !!:giveup:

    idd ook ik vertrek by dit bedrijf over niet al telang
    ons geduld wordt wel errrugggg op de proef gesteld
    & verantwoordelijkheid daarvoor nemen hoooooooo maar!
     
  7. leuk om te zien dat Raymond net het bericht wat hij hier neer had gezet, verwijderd heeft. wachtwoorden van de popmail worden op dit moment niet geaccepteerd, ook op de webmail kun je niet inloggen. ligt dus niet aan de instellingen :grin:
     
  8. Hi!

    Yups, sommige discussies zijn het gewoon niet waard, dus del... Iemand die nog nooit gepost heeft op het forum, niet uitlegde wat zijn probleem is, en meteen zegt ik stap op... suc6 dan maar....

    Welke webmail bedoel je?

    Er draaien er op het moment 4 ...

    Bye,
    Raymond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2008
  9. Servers staan uiteraard goed. Ik heb over het algemeen niet de behoefte om bij werkende mail aan de server settings te gaan klooien in mijn mailprogramma. :wink:
    Wat er wel aan de hand zou kunnen zijn (t.a.v. wachtwoord) heb ik je zojuist in een privé-bericht uitgelegd. Thanks alvast.
     
  10. Hier het zelfde probleem.
    Webmail van Ziggo niet bereikbaar en wachtwoorden worden niet geaccepteerd bij het verzenden/ophalen van *****@ziggo.nl mail via Outlook 2007.

    Vr. gr.
    Internetter.

    update 1:

    Ziggo webmail inmiddels weer bereikbaar.
    Bij het inloggen van 2 aangemaakte ziggo mailadressen de volgende foutmelding:
    Je hebt een ongeldige e-mailadres of wachtwoord ingevoerd.
    Vul opnieuw je e-mailadres of wachtwoord in.
    Via Outlook lukt het ook nog niet.

    Update 2:

    Webmail net een knipperlicht.
    Nu weer de foutmelding: De webpagina kan niet worden weergegeven
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina